**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
hahaha. nå mobber jeg. det fortjener du!! hahahaha:p

Det er da ikke mobbing når jeg allerede har innrømmet de faktiske forhold av min egen idioti og hjerneteppe :P

Ny uke og nye muligheter! DPO 6 og kjenner at jeg begynner å talle nedover ti IKM! "Bare" 8 dager igjen til man kanskje vet om det har funket eller ikke denne måneden. Jeg er ikke helt på klokka, men hvis jeg har 14 dager etter EL, så er det om 8 dager.

Tilbake på jobb og satser på den går raskt av gårde i dag! Trening etter jobb! :-)

Ny uke og nye muligheter! DPO 6 og kjenner at jeg begynner å talle nedover ti IKM! "Bare" 8 dager igjen til man kanskje vet om det har funket eller ikke denne måneden. Jeg er ikke helt på klokka, men hvis jeg har 14 dager etter EL, så er det om 8 dager.

Tilbake på jobb og satser på den går raskt av gårde i dag! Trening etter jobb! :)
Spennende dpo dager! Håper det er spire på veg :) Kos deg på jobb og trening!

Tilbake på jobb og satser på den går raskt av gårde i dag! Trening etter jobb! :-)
Jeg er 7 dpo i dag! Dette blir spennende! Ha en fin dag :)

Spennende dpo dager! Håper det er spire på veg :) Kos deg på jobb og trening!
Tusen takk! Ja, det er spennende dager! :D Jeg og håper det er en liten spire der inne! Bare dumt det ikke er 100% sikkert selv om man treffer på EL.

Jeg er 7 dpo i dag! Dette blir spennende! Ha en fin dag :)
DPO-land går fortere enn dagene etter TR! :D Da er man liksom ferdig med å lete etter EL og time osv. Nå er det bare å slappe av frem til DPO 14. Har lyst til å prøve å teste DPO 10, men vet ikke om det er noe vits hvis det ikke er så lett å få noe riktig svar såpass tidlig. Ikke fordi jeg er "testetøs", men kanskje for å få et svar før hytteturen. Jeg får heller belage meg på en edruelig hyttetur! :-)

Mårn!

Null nada tr eller pos test.... 4 dager siden ikm.. Møkkakropp! Når vet jeg når ny el er når tr ikke kommer??

DPO-land går fortere enn dagene etter TR! :D Da er man liksom ferdig med å lete etter EL og time osv. Nå er det bare å slappe av frem til DPO 14. Har lyst til å prøve å teste DPO 10, men vet ikke om det er noe vits hvis det ikke er så lett å få noe riktig svar såpass tidlig. Ikke fordi jeg er "testetøs", men kanskje for å få et svar før hytteturen. Jeg får heller belage meg på en edruelig hyttetur! :-)
Om den er svak før hytteturen så har du jo fatt svar, men om det ikke er strek er ikke det til å stole på hvertfall. Jeg hadde garantert testet, men nå er jo jeg testetøs har jeg funnet ut. Leker meg litt i disse dager og tar el tester for å se om de gir utslag som folk påstår. De er relativt supersvake. Hehe! Døgnet har fortsatt 24 timer! Alt for mange i disse dager...

Om du er sikker på at el har vært skal du i teorien enten få tr eller være gravid. Lykke til :)
Ja jeg er veldig sikker, men ikke så mye symptomer som det har vært.. Er bare veldig utolmodig. :(

Ja jeg er veldig sikker, men ikke så mye symptomer som det har vært.. Er bare veldig utolmodig. :(
Du kan jo be om hcg blodprøve hos legen om ikke tålmodigheten strekker til. Må vente på den også, men... Pleier syklusen din å være stabil? Hvordan er du så sikker på el? Temper du?

Del med meg

skal vi motivere hverandre?

blir du med i Bina og Sara sin ryddemotiavsjonstråd?
Haha, ja vi lager oss en egen tråd :p klart jeg deler motivasjonen med deg:) vi kan jo prøve og motivere hverandre. Men her er den helt på bånn.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp