Jeg må totalt ha 1757 innlegg før jeg legger meg i kveld.jeg også!!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg må totalt ha 1757 innlegg før jeg legger meg i kveld.jeg også!!
Er det skravlekonkurranse for tiden?
EnigSyns nå det er koselig med denne skravlingen jeg da selv om jeg ikke er med i den stelleveske konkurransen
EnigDu, jeg har alltid lurt på, er det deg på bildet?
Jeg synes også bare det er koseligSyns nå det er koselig med denne skravlingen jeg da selv om jeg ikke er med i den stelleveske konkurransen
Jeg synes også bare det er koseligSkulle ønske vi kunne møtes på en Cafe hele gjengen, og bare skravle hele dagen
Blir med jeg!Jeg synes også bare det er koseligSkulle ønske vi kunne møtes på en Cafe hele gjengen, og bare skravle hele dagen
Jeg har nettopp lagd muffinsene dine! Fly forsiktig hjemHvordan har det gått her u helgen?Noen positive tester? Her sitter vi i Amsterdam og venter på flyet
Fly forsiktigHvordan har det gått her u helgen?Noen positive tester? Her sitter vi i Amsterdam og venter på flyet
Haha, okeiNei det er det ikke.
Er et bilde jeg fant på nett.
Den er egentlig mye finere.
Er en animert giff, og det fungerer ikke på avataren.
Den skal også vifte med "nesen"
Haha, okeiDet er jo et pent bryst, men lurer på hvordan personen kom på å male på det
![]()
Ja, ikke santHaha, okeiDet er jo et pent bryst, men lurer på hvordan personen kom på å male på det
Kafetur hadde vært kjempekoselig! Men vi måtte nok reist litt hele gjengen for å møtes![]()
På SørlandetHvilken del av landet bor dere på/i?![]()
Tror det er mange fra Østlandet herØstlandet![]()