**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Syns nå det er koselig med denne skravlingen jeg da selv om jeg ikke er med i den stelleveske konkurransen

Den hyggeligste bieffekten av slikt er jo nettopp økt skravling :)

Syns nå det er koselig med denne skravlingen jeg da selv om jeg ikke er med i den stelleveske konkurransen
Jeg synes også bare det er koselig :D Skulle ønske vi kunne møtes på en Cafe hele gjengen, og bare skravle hele dagen :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvordan har det gått her u helgen? :) Noen positive tester? Her sitter vi i Amsterdam og venter på flyet

Hvordan har det gått her u helgen? :) Noen positive tester? Her sitter vi i Amsterdam og venter på flyet
Jeg har nettopp lagd muffinsene dine! Fly forsiktig hjem :) rekker du hjem til skravledate i kveld? Jeg serverer muffins selvsagt :D

Fly forsiktig :) Vi har også vært bortreist, så akurat kommet hjem :) Deilig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei det er det ikke.
Er et bilde jeg fant på nett.
Den er egentlig mye finere.
Er en animert giff, og det fungerer ikke på avataren.
Den skal også vifte med "nesen"
Haha, okei:) Det er jo et pent bryst, men lurer på hvordan personen kom på å male på det:p

Kafetur hadde vært kjempekoselig! Men vi måtte nok reist litt hele gjengen for å møtes:)

Haha, okei:) Det er jo et pent bryst, men lurer på hvordan personen kom på å male på det:p

Kafetur hadde vært kjempekoselig! Men vi måtte nok reist litt hele gjengen for å møtes:)
Ja, ikke sant :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp