**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Nja.. Syns nesten vestlandet og nord-norge er godt representert?! :)
Ja kanskje :) Sikkert noen fra rundt forbi. Jeg er fra vestlandet da. Men vi flyttet til sørlandet for noen år siden :)

Rundt forbi... Hvorfor sier man det? Det har jeg alltid lurt på.. :p Dette med forbi... Å gå rundt og så forbi.. ;)

Rundstykkene fra i morges ble forresten kjempegode og saftige. Må ha vært vannmengden ;)

Rundt forbi... Hvorfor sier man det? Det har jeg alltid lurt på.. :p Dette med forbi... Å gå rundt og så forbi.. ;)

Rundstykkene fra i morges ble forresten kjempegode og saftige. Må ha vært vannmengden ;)
Haha jeg vet ikke... :P Rar sammensetning av ord.

Du må gjerne legge ut oppskrift :D

Du må gjerne legge ut oppskrift :D

Ja, det har jeg ikke.. :P Ble alt annet enn planlagt med altfor mye vann ;) Så det ble en skikkelig slumpoppskrift. Men jeg hadde revne gulrøtter oppi deigen, og det kan virkelig anbefales! :)

Ja, det har jeg ikke.. :p Ble alt annet enn planlagt med altfor mye vann ;) Så det ble en skikkelig slumpoppskrift. Men jeg hadde revne gulrøtter oppi deigen, og det kan virkelig anbefales! :)
Det hørtes jo spennende ut :D

Jeg har nettopp lagd muffinsene dine! Fly forsiktig hjem :) rekker du hjem til skravledate i kveld? Jeg serverer muffins selvsagt :D
Ja, de ble gode? :) Lenge til flyet går enda så er nok ikke hjem før 24.00! Men jeg har fri i morgen så da skal jeg ta igjen all skravlinga mi :D

Når du sier østlandet så tror jeg at jeg og bor der, haha nå høres jeg helt rar ut men jeg er sååå dårlig i geografi :p

Haha.. Er du ikke sikker? Fra Telemark til Østfold opp til Hedmark er for meg Østlandet ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp