Virtuell kafetur funker nok også 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det er mange fra Østlandet her![]()
Ja kanskjeNja.. Syns nesten vestlandet og nord-norge er godt representert?!![]()
Østlandet![]()
Haha jeg vet ikke...Rundt forbi... Hvorfor sier man det? Det har jeg alltid lurt på..Dette med forbi... Å gå rundt og så forbi..
Rundstykkene fra i morges ble forresten kjempegode og saftige. Må ha vært vannmengden![]()
Du må gjerne legge ut oppskriftRundt forbi... Hvorfor sier man det? Det har jeg alltid lurt på..Dette med forbi... Å gå rundt og så forbi..
Rundstykkene fra i morges ble forresten kjempegode og saftige. Må ha vært vannmengden![]()
Du må gjerne legge ut oppskrift![]()
Det hørtes jo spennende utJa, det har jeg ikke..Ble alt annet enn planlagt med altfor mye vann
Så det ble en skikkelig slumpoppskrift. Men jeg hadde revne gulrøtter oppi deigen, og det kan virkelig anbefales!
![]()
ØstlandetHvilken del av landet bor dere på/i?![]()
hvor på østlandet?Østlandet![]()
Ja, de ble gode?Jeg har nettopp lagd muffinsene dine! Fly forsiktig hjemrekker du hjem til skravledate i kveld? Jeg serverer muffins selvsagt
![]()
Når du sier østlandet så tror jeg at jeg og bor der, haha nå høres jeg helt rar ut men jeg er sååå dårlig i geografiØstlandet
Når du sier østlandet så tror jeg at jeg og bor der, haha nå høres jeg helt rar ut men jeg er sååå dårlig i geografi![]()
Syns også dette med landsdeler er vanskelig.
Man har vel Østlandet, Sørlandet, Vestlandet og Nord-Norge.
Hva med det som er i midten?
De ble kjempe gode. Jeg kan skravle litt med deg på dagenJa, de ble gode?Lenge til flyet går enda så er nok ikke hjem før 24.00! Men jeg har fri i morgen så da skal jeg ta igjen all skravlinga mi
![]()
hahaha. nå mobber jeg. det fortjener du!! hahahahaKlasker seg i hodet.
Selvfølgelig..