**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hehe, hvilken test har du brukt? Sikker på at den er helt blendahvit? Bilde?
Strimlene fra billige tester;
ImageUploadedByBV Forum1392395130.268206.jpg

Tester på søndag tror jeg! :) prøve ikke tenke i morgen... ;) og må motivere meg til å sy ikke gruble ;) må sy bukser til disse;
ImageUploadedByBV Forum1392396467.214869.jpg

Takk for at du tok deg tid til å svare meg! :):):):)

Bare hyggelig det! Du får oppdatere da! Og du er jaggu flink som syr. Du må legge ut bilde av det også ;)
Takk! Ja det kommer bilder!! Gjett om jeg gleder meg til å sy til egen baby! ❤️❤️

Jeg sitter her med sår hals og synes vagt synd på meg selv...

Det hadde jeg i går, men er bedre i dag etter å ha spist doc og drukket nypeekstrakt. Anbefales.
Kokt vann, fersk ingefær, helpeppper, honning og sitron!! Det tar knekken på det! :)

Av dette har jeg vann. Og pepper.
haha, *knis* trooor ikke det funker ;) ingefær funker dog på kvalmen i tillegg,så det er vinn vinnn etterhvert som vi blir gravide ;)

Jeg kom hjem til 3 langstilkede, røde roser, et koselig skrevet kort og et halssmykke fra min kjære! <3 I kortet skrev han og at han håpet at det var ment to be at vi skulle få et lite knøtt sammen <3

Ellers har dagen vært grei! Gikk fort på jobb, yngste ungen skulle i bursdagsselskap mens eldsteungen skulle på overnatting. Fult kjør! :-) Nå er min kjære på nattevakt og skal det i hele helgen, så kveldene blir ensomme denne helgen. Så da blir det mer nettid på meg når jeg likevel sitter her alene.

Tenker jeg litt senere sniker meg inn under dyna og leser i den spennende boka mi! :-) HERLIG MED HELG!!!

Fy fader, det er den snøstormen her igjen. blåser veldig, og strømmen har alt vært borte flere ganger siden i går.

Jeg kom hjem til 3 langstilkede, røde roser, et koselig skrevet kort og et halssmykke fra min kjære! <3 I kortet skrev han og at han håpet at det var ment to be at vi skulle få et lite knøtt sammen <3

Ellers har dagen vært grei! Gikk fort på jobb, yngste ungen skulle i bursdagsselskap mens eldsteungen skulle på overnatting. Fult kjør! :-) Nå er min kjære på nattevakt og skal det i hele helgen, så kveldene blir ensomme denne helgen. Så da blir det mer nettid på meg når jeg likevel sitter her alene.

Tenker jeg litt senere sniker meg inn under dyna og leser i den spennende boka mi! :-) HERLIG MED HELG!!!
Så koselig! Snille mannen:D Hvilken bok leser du?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fy fader, det er den snøstormen her igjen. blåser veldig, og strømmen har alt vært borte flere ganger siden i går.
Uff så kjipt :( Her er snøen så og si borte! Deilig :D Så jeg er klar for vår!

Uff så kjipt :( Her er snøen så og si borte! Deilig :D Så jeg er klar for vår!

Det snør her i dag også. Det var super vårstemning for noen dager siden. Vil ikke ha mer snø nå!!

Sååå utrolig koselig gjort av mannen din. Jeg fikk og roser som overaskelse. Blr kjempe overasket for dette er noe min mann ikke gjør

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Morn!!!

Stafett med Norges beste damer nå før dagen er i gang! Motsto testetrangen i dag..... Får se i morgen tidlig.

Ellers er det klipping av en haug babybukser i dag! Voldsomt som det popper ut veninne og familie babyer! ;)

God morn! Her er det også stafett på TVen, spennende! Ellers har jeg hodepine etter rødvinen i går. Håper den gir seg ila dagen. Gøy at du syr! Det gjør jeg også.:)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp