Hehe, hvilken test har du brukt? Sikker på at den er helt blendahvit? Bilde?Godt med en optimist!!!!
Er så utrolig mett og stinn i magen, uten å nesten ha spist! Det er det rareste!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, hvilken test har du brukt? Sikker på at den er helt blendahvit? Bilde?Godt med en optimist!!!!
Er så utrolig mett og stinn i magen, uten å nesten ha spist! Det er det rareste!!!
Strimlene fra billige tester;Hehe, hvilken test har du brukt? Sikker på at den er helt blendahvit? Bilde?
Jeg ser ikke noe jeg heller. Prøvde å redigere litt uten at det hjalp. Teste på nytt i morgen?Strimlene fra billige tester; Vis vedlegget 50645
Bare hyggelig det! Du får oppdatere da! Og du er jaggu flink som syr. Du må legge ut bilde av det ogsåTester på søndag tror jeg!prøve ikke tenke i morgen...
og må motivere meg til å sy ikke gruble
må sy bukser til disse; Vis vedlegget 50648
Takk for at du tok deg tid til å svare meg!![]()
Takk! Ja det kommer bilder!! Gjett om jeg gleder meg til å sy til egen baby!Bare hyggelig det! Du får oppdatere da! Og du er jaggu flink som syr. Du må legge ut bilde av det også![]()
Det hadde jeg i går, men er bedre i dag etter å ha spist doc og drukket nypeekstrakt. Anbefales.Jeg sitter her med sår hals og synes vagt synd på meg selv...
Kokt vann, fersk ingefær, helpeppper, honning og sitron!! Det tar knekken på det!Det hadde jeg i går, men er bedre i dag etter å ha spist doc og drukket nypeekstrakt. Anbefales.
Kokt vann, fersk ingefær, helpeppper, honning og sitron!! Det tar knekken på det!![]()
haha, *knis* trooor ikke det funkerAv dette har jeg vann. Og pepper.
Så koselig! Snille mannenJeg kom hjem til 3 langstilkede, røde roser, et koselig skrevet kort og et halssmykke fra min kjære! <3 I kortet skrev han og at han håpet at det var ment to be at vi skulle få et lite knøtt sammen <3
Ellers har dagen vært grei! Gikk fort på jobb, yngste ungen skulle i bursdagsselskap mens eldsteungen skulle på overnatting. Fult kjør!Nå er min kjære på nattevakt og skal det i hele helgen, så kveldene blir ensomme denne helgen. Så da blir det mer nettid på meg når jeg likevel sitter her alene.
Tenker jeg litt senere sniker meg inn under dyna og leser i den spennende boka mi!HERLIG MED HELG!!!
Uff så kjiptFy fader, det er den snøstormen her igjen. blåser veldig, og strømmen har alt vært borte flere ganger siden i går.
Det snør her i dag også. Det var super vårstemning for noen dager siden. Vil ikke ha mer snø nå!!Uff så kjiptHer er snøen så og si borte! Deilig
Så jeg er klar for vår!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sååå utrolig koselig gjort av mannen din. Jeg fikk og roser som overaskelse. Blr kjempe overasket for dette er noe min mann ikke gjørJeg kom hjem til 3 langstilkede, røde roser, et koselig skrevet kort og et halssmykke fra min kjære! <3 I kortet skrev han og at han håpet at det var ment to be at vi skulle få et lite knøtt sammen <3
Ellers har dagen vært grei! Gikk fort på jobb, yngste ungen skulle i bursdagsselskap mens eldsteungen skulle på overnatting. Fult kjør!Nå er min kjære på nattevakt og skal det i hele helgen, så kveldene blir ensomme denne helgen. Så da blir det mer nettid på meg når jeg likevel sitter her alene.
Tenker jeg litt senere sniker meg inn under dyna og leser i den spennende boka mi!HERLIG MED HELG!!!
Jeg leser "Kvinnen i buret".Så koselig! Snille mannenHvilken bok leser du?
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app