**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg drikker mitt første glass denne pp nå! Fysj :P
Har du smakt den fra Rema 1000? Den er faktisk god! De står i kjølehyller sammen med frukt og grønt. Hele den serien har latinske navn.

Ok, så jeg er offisielt over avhengigheten om å få med meg alt som skjer på Facebook. Lurer på hva som har tatt over.... ;)

Jeg liker Civita sin jeg, fersk. Synes den er god, faktisk

Er så koselig å ha noe å se frem til :D Vi tenkte snart vi skulle dra bort en helg, bare jeg og mannen. Komme oss bort litt, få tankene på noe annet. Du er flink som klarer å ha et avslappet forhold til prøving. Her går det mye tanker til prøvingen, spørsmål, googling og tid her på bv.. Ønsket er så stort.
Det gjenstår å se etter hvert som månedene går og jeg ikke blir gravid. Jeg har nemlig liten tro på at vi får det til raskt. Nå ble vi gravide helt plutselig. Jeg har ikke gått på prevensjon på 6 år. Ikke hatt noen graviditet bortsett fra forrige mnd.
Så enn så lenge går det godt :p

Alltid kjekt å finne på noe. Vårt nyttårsforsett i år var å sette av minst en dag i måneden til familieting. Så forrige lørdag var vi på kino. Nå blir det hyttetur neste helg, og en helg i mars er det bowling. Så skal vi få til en tur til Sørlandsbadet i april. :D

Det gjenstår å se etter hvert som månedene går og jeg ikke blir gravid. Jeg har nemlig liten tro på at vi får det til raskt. Nå ble vi gravide helt plutselig. Jeg har ikke gått på prevensjon på 6 år. Ikke hatt noen graviditet bortsett fra forrige mnd.

Alltid kjekt å finne på noe. Vårt nyttårsforsett i år var å sette av minst en dag i måneden til familieting. Så forrige lørdag var vi på kino. Nå blir det hyttetur neste helg, og en helg i mars er det bowling. Så skal vi få til en tur til Sørlandsbadet i april. :D
Så koselig :D Det er viktig å sette av dager til kun familien <3 Jeg har troen på at du blir gravid igjen ;)

Så koselig :D Det er viktig å sette av dager til kun familien <3 Jeg har troen på at du blir gravid igjen ;)
Ja, familien er superviktig og det er sånne ting ungene husker! <3 Og takk for at du har trua! :-)

Så lurt nyttårsforsett!

Vi har vært et par turer i akvariet, det liker ungene. Bade må vi snart få til, i høst gikk de på svømmekurs, vi må prøve å få til mer.

Så koselig!

Happy Valentin day folkens. Hva skal dere finne på? Her blir det middag med familien så tur til kino.. noen ganger er det enkle ofte det beste

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Happy Valentin day folkens. Hva skal dere finne på? Her blir det middag med familien så tur til kino.. noen ganger er det enkle ofte det beste

God valentinsdag! Jeg skal ut og spise med jobben, Mannen skal på kino med en kamerat. Sånn feirer vi valentinsdag ;)

Her blir det bare meg og hundene siden mannen min er bortreist. Å er sliten etter en lang uke med jobb så orker ikke finne på noe heller. Men fint å slappe av og=)

melder meg offesielt inn her ;) siden pp1 ender i nada, og oktober forsivnner ut i intet, ikm i går, men null pos test eller tr., til tross for masse "symptomer" på noe.

melder meg offesielt inn her ;) siden pp1 ender i nada, og oktober forsivnner ut i intet, ikm i går, men null pos test eller tr., til tross for masse "symptomer" på noe.
Det er ikke alle som har nok hcg på det tidspunktet. Håpet er ikke ute før tr kommer. Krysser fingrene for deg :D

Det er ikke alle som har nok hcg på det tidspunktet. Håpet er ikke ute før tr kommer. Krysser fingrene for deg :D
Godt med en optimist!!!! ;)

Er så utrolig mett og stinn i magen, uten å nesten ha spist! Det er det rareste!!!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp