Lilla86
Forumet er livet
Ja, jeg er veldig fornøyd med detGodt at den er presis i vertfall, at ikke syklusene dine tuller seg tilSå sitter den snart
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, jeg er veldig fornøyd med detGodt at den er presis i vertfall, at ikke syklusene dine tuller seg tilSå sitter den snart
![]()
Har du smakt den fra Rema 1000? Den er faktisk god! De står i kjølehyller sammen med frukt og grønt. Hele den serien har latinske navn.Jeg drikker mitt første glass denne pp nå! Fysj![]()
Bra tips! Da skal jeg kjøpe denHar du smakt den fra Rema 1000? Den er faktisk god! De står i kjølehyller sammen med frukt og grønt. Hele den serien har latinske navn.
Takk, da kan jeg prøve den ogsåJeg liker Civita sin jeg, fersk. Synes den er god, faktisk
Hahaha, samme her. titter så vidt innom fb om dagen.Ok, så jeg er offisielt over avhengigheten om å få med meg alt som skjer på Facebook. Lurer på hva som har tatt over....![]()
Det gjenstår å se etter hvert som månedene går og jeg ikke blir gravid. Jeg har nemlig liten tro på at vi får det til raskt. Nå ble vi gravide helt plutselig. Jeg har ikke gått på prevensjon på 6 år. Ikke hatt noen graviditet bortsett fra forrige mnd.Er så koselig å ha noe å se frem tilVi tenkte snart vi skulle dra bort en helg, bare jeg og mannen. Komme oss bort litt, få tankene på noe annet. Du er flink som klarer å ha et avslappet forhold til prøving. Her går det mye tanker til prøvingen, spørsmål, googling og tid her på bv.. Ønsket er så stort.
Så koseligDet gjenstår å se etter hvert som månedene går og jeg ikke blir gravid. Jeg har nemlig liten tro på at vi får det til raskt. Nå ble vi gravide helt plutselig. Jeg har ikke gått på prevensjon på 6 år. Ikke hatt noen graviditet bortsett fra forrige mnd.
Så enn så lenge går det godt
Alltid kjekt å finne på noe. Vårt nyttårsforsett i år var å sette av minst en dag i måneden til familieting. Så forrige lørdag var vi på kino. Nå blir det hyttetur neste helg, og en helg i mars er det bowling. Så skal vi få til en tur til Sørlandsbadet i april.![]()
Ja, familien er superviktig og det er sånne ting ungene husker! <3 Og takk for at du har trua!Så koseligDet er viktig å sette av dager til kun familien <3 Jeg har troen på at du blir gravid igjen
![]()
Så koselig!Det gjenstår å se etter hvert som månedene går og jeg ikke blir gravid. Jeg har nemlig liten tro på at vi får det til raskt. Nå ble vi gravide helt plutselig. Jeg har ikke gått på prevensjon på 6 år. Ikke hatt noen graviditet bortsett fra forrige mnd.
Så enn så lenge går det godt
Alltid kjekt å finne på noe. Vårt nyttårsforsett i år var å sette av minst en dag i måneden til familieting. Så forrige lørdag var vi på kino. Nå blir det hyttetur neste helg, og en helg i mars er det bowling. Så skal vi få til en tur til Sørlandsbadet i april.![]()
Happy Valentin day folkens. Hva skal dere finne på? Her blir det middag med familien så tur til kino.. noen ganger er det enkle ofte det beste
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Blir som alle andre dager egentlig. Litt deilig mat etter ungen har lagt seg.Happy Valentin day folkens. Hva skal dere finne på? Her blir det middag med familien så tur til kino.. noen ganger er det enkle ofte det beste
Her blir det bare meg og hundene siden mannen min er bortreist. Å er sliten etter en lang uke med jobb så orker ikke finne på noe heller. Men fint å slappe av og=)Happy Valentin day folkens. Hva skal dere finne på? Her blir det middag med familien så tur til kino.. noen ganger er det enkle ofte det beste
Det er ikke alle som har nok hcg på det tidspunktet. Håpet er ikke ute før tr kommer. Krysser fingrene for degmelder meg offesielt inn hersiden pp1 ender i nada, og oktober forsivnner ut i intet, ikm i går, men null pos test eller tr., til tross for masse "symptomer" på noe.
Godt med en optimist!!!!Det er ikke alle som har nok hcg på det tidspunktet. Håpet er ikke ute før tr kommer. Krysser fingrene for deg![]()