Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Hvilken stilling har du søkt på?Å stakkars... Er jo så mye godt man kan lage med egg! I morgen skal jeg på jobbintervju... Grugleder meg litt for hun vil ha referanse og har bare min nåværende sjef og vet hun veldig gjerne vil beholde meg så Gud vet hva hun sier
Så kjekt! Forstår godt at du vil bytte. Nei, er du flink i din jobb, så kan vel ikke sjefen si noe annet. Når får du svar på om du har fått jobben?Det er i barnehageveldig lyst å gjøre noe annet så håper virkelig jeg får den!
Så slipper jeg helger og jobbing til 22.00
Nei, hun kan jo egentlig ikke det! Men utrolig hva folk gjør for å beholde noen. Er bare så lei av å være tilkallingsvikar! Og hadde vært så deilig med ny jobb før jeg blir gravidSå kjekt! Forstår godt at du vil bytte. Nei, er du flink i din jobb, så kan vel ikke sjefen si noe annet. Når får du svar på om du har fått jobben?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hørtes ut som en lang dag! Håper du får slappe litt av i morgenI dag har vært en lang dag! Først jobb, så kurs, så rett på videreutdanning. Middag i dag bestod av rundstykke med banan og pepsi max. Håper på bedre middag i morgen
Apropos alt dette eggesnakket: Skulle lage meg noen egg da jeg kom hjem i n-itiden, men der var selvfølgelig ingen igjen. Skikkelig nedtur!
Kanskje jeg kan prøve å hjelpe deg til å vinne den! Jeg vinner aldri noe uansett..Hva er planene for dagen da?
Noen som har tenkt å skravle 2000 i februar og være med i trekninga om den lekre stelleveska?