**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Her har jeg spist meg kvalm på egg til kveldsmat.. Æsj... Nå er det bak forbrytelsen på tv før det er natta her :)

Ja blir lenge til jeg spiser egg igjen :p

Egg er godt det! Stekt. med bacon. Nam!

Ja kjempe godt, men hatt en eggperiode nå så nå har jeg fått nok.

Jeg har enda abstinenser etter ett par år nærmest uten egg ettersom eldste ikke tålte det.

Vi er i utprøvingen nå, hvor mye han tåler. Vi hadde sterkt egg nesten hver helg før det ble påvist....

Å stakkars... Er jo så mye godt man kan lage med egg! I morgen skal jeg på jobbintervju... Grugleder meg litt for hun vil ha referanse og har bare min nåværende sjef og vet hun veldig gjerne vil beholde meg så Gud vet hva hun sier

Å stakkars... Er jo så mye godt man kan lage med egg! I morgen skal jeg på jobbintervju... Grugleder meg litt for hun vil ha referanse og har bare min nåværende sjef og vet hun veldig gjerne vil beholde meg så Gud vet hva hun sier
Så spennende! Hvilken stilling har du søkt på?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er i barnehage :) veldig lyst å gjøre noe annet så håper virkelig jeg får den! :) Så slipper jeg helger og jobbing til 22.00

Det er i barnehage :) veldig lyst å gjøre noe annet så håper virkelig jeg får den! :) Så slipper jeg helger og jobbing til 22.00
Så kjekt! Forstår godt at du vil bytte. Nei, er du flink i din jobb, så kan vel ikke sjefen si noe annet. Når får du svar på om du har fått jobben?

Så kjekt! Forstår godt at du vil bytte. Nei, er du flink i din jobb, så kan vel ikke sjefen si noe annet. Når får du svar på om du har fått jobben?

Nei, hun kan jo egentlig ikke det! Men utrolig hva folk gjør for å beholde noen. Er bare så lei av å være tilkallingsvikar! Og hadde vært så deilig med ny jobb før jeg blir gravid :) Er litt usikker, skal på intervju i morgen så håper jeg får fort svar :) Har bare jobbet to steder fra jeg var 15 til nå 10 år senere og 6 år siden forrige intervju, grugleder meg :) Men jeg er flink til å snakke for meg og kommer overens med de fleste så får håpe det går bra :)

Skjønner jo at sjefen din vil beholde deg, men hun må jo skjønne at du vil ha noe fast. Bare snakk med henne, rolig og fint, si som sant er at du ønsker deg noe fast for å føle mer sikkerhet for fremtiden.

I dag har vært en lang dag! Først jobb, så kurs, så rett på videreutdanning. Middag i dag bestod av rundstykke med banan og pepsi max. Håper på bedre middag i morgen :)

Apropos alt dette eggesnakket: Skulle lage meg noen egg da jeg kom hjem i n-itiden, men der var selvfølgelig ingen igjen. Skikkelig nedtur!

I dag har vært en lang dag! Først jobb, så kurs, så rett på videreutdanning. Middag i dag bestod av rundstykke med banan og pepsi max. Håper på bedre middag i morgen :)

Apropos alt dette eggesnakket: Skulle lage meg noen egg da jeg kom hjem i n-itiden, men der var selvfølgelig ingen igjen. Skikkelig nedtur!
Hørtes ut som en lang dag! Håper du får slappe litt av i morgen :) Hehe, er ikke det typisk da?

Du må ha skikkelig mat ja, la oss håpe du får mer middag i morgen.

Nå krabber jeg til sengs, natta.

Lang dag i morgen igjen. godt det snart er helg!

Travel dag på jobb i morgen, men på ettermiddagen skal jeg kun gjøre ingenting! God natt alle sammen, nå er det leggetid for lengst.

God natt :)

Hva er planene for dagen da?

Noen som har tenkt å skravle 2000 i februar og være med i trekninga om den lekre stelleveska?

Hva er planene for dagen da?

Noen som har tenkt å skravle 2000 i februar og være med i trekninga om den lekre stelleveska?
Kanskje jeg kan prøve å hjelpe deg til å vinne den! Jeg vinner aldri noe uansett.. ;)
Er det overtid pga årsregnskap?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp