**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Morro :) Hva slags har du kjøpt?

Nå skal vi se på Mammon på Nrk. Jeg syns egentlig det er litt for skummelt... Liker best koselige programmer og drama jeg:oops:
Er det krim? Har aldri hørt om :)

Så trist Sara:( Har du ingen tro på at det bare var festeblødning i dag? Hvor lenge har dere prøvd nå?

Nei, jeg tror ikke på festeblødning, rett og slett fordi jeg har aldri hatt det, jeg pleier å spotte, og ser jeg først blod så er det en vei det går hver gang. Jeg har vært gravid tre ganger, har to barn, den siste var altså sa i juni, og felles for disse var at jeg ikke spottet før ikm, sånn som jeg ellers pleier.

Vi har nå prøvd på nr 2 siden november 2012, så tiden begynner å gå. Eldstemann tok oss 18 mnd, yngste bare 8, og vi trodde at nr 3 bare tok 6 mnd. Det viste seg jo ikke bli nr 3 likevel, så nå er vi vel oppe i 14 mnd snart.

Nei, jeg tror ikke på festeblødning, rett og slett fordi jeg har aldri hatt det, jeg pleier å spotte, og ser jeg først blod så er det en vei det går hver gang. Jeg har vært gravid tre ganger, har to barn, den siste var altså sa i juni, og felles for disse var at jeg ikke spottet før ikm, sånn som jeg ellers pleier.

Vi har nå prøvd på nr 2 siden november 2012, så tiden begynner å gå. Eldstemann tok oss 18 mnd, yngste bare 8, og vi trodde at nr 3 bare tok 6 mnd. Det viste seg jo ikke bli nr 3 likevel, så nå er vi vel oppe i 14 mnd snart.

Skjønner.. Noen ganger er det bedre å være realist enn gang på gang skuffet optimist. Det må være fælt å miste, særlig når man ikke blir veldig lett gravid. Håper virkelig spiren sitter hos dere i februar:)

Uff det er lenge.
Sender stor klem

Krysser fingrene. Tatt ny? Stigning?

Krysser fingrene :) dette går bra!

Endelig ferdig på jobb.

Dette er kjedelige dager. Jeg vet at jeg ikke ble gravid denne syklusen, men mensen kommer ikke på flere dager enda, og det er derved lenge, lenge til neste el.

Endelig ferdig på jobb.

Dette er kjedelige dager. Jeg vet at jeg ikke ble gravid denne syklusen, men mensen kommer ikke på flere dager enda, og det er derved lenge, lenge til neste el.
Off det er så kjedelig!:-( Dersom jeg blir gravid denne pp, skal jeg sende deg en pergokur i posten! Du trenger kanskje noe for å kicke i gang eggløsningen litt? Og det er vell utrolig lang ventetid hvis du skal få hjelp via gynekolog i kommunen? Syns du har prøvd lenge nokk nå!!

Jeg aner ikke noe om ventetid, jeg har ikke engang bestemt meg for om jeg skal gå til legen eller ei.

Den lengste ventetiden er vel i første omgang å bestemme meg, snakke med mannen, finne ut hva vi vil, hvordan vi vil gjøre dette.
Deretter er det ikke så lang tid å få fastlege-time, men muligens lang tid for å komme til gyn ja.

om det er pergo jeg trenger, eller muligens heller progesteron, ettersom jeg jo nå for tiden faktisk får EL, men spotter allerede 9/11 dpo...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp