**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Så heldig som har en som følger etter! Her er det å se på alt som ligger på bakken, spørre om uendelig mange ting, gå tilbake for å dobbelsjekke det hun nettopp så på. Veldig fint på søndager, men ikke så fint på vei til noe ;) Vi kjører aldri bil, hun og jeg, så da blir det vogn når vi skal steder. Gleder meg egentlig til å bli ferdig med den. Men så tenker jeg til stadighet at jeg da må bære posene hvis vi handler og ryggsekken hennes. Så den er litt behagelig også.. Mest for min egen del.. ;)

Hva slags hund har dere?

Vi har en pincher. Snart 11 år gammel tispe.

Hvordan synes dere det går med hun og barn? Har så lyst på hund men tenker å vente til vi har fått barn da vi allerede har en over gjennomsnittlig bortskjemt katt som tror han er både hun og baby :p

Vi var bestemt på at vi ikke skulle ha hund før ungene var store.

Den dagen jeg testet positivt for nr to ringte svigerfar og lurte på om vi kunne overta hunden, pga allergi i fam.

Men hun var sju år og ikke en valp, og derved ferdig dressert.

Det har gått bra, men vi kommer ikke til å kjøpe ny. Ungene elsker henne, men vi har konstant dårlig samvittighet for at hun burde få mer tur, lengre turer, enn vi har ork til å gi henne.

Stemmer, jeg er ny her så jeg henger ikke helt med enda, men når du sier det så gikk jeg jo inn på det forumet :oops:;) Jeg har ingen barn fra før, er 32 år. Har prøvd et år på kalenderen, men har vel egentlig prøvd bare et halvt år siden mannen jobber offshore. Håper den sitter snart hos deg Sara :)

Jeg tror vi er litt i samme båt. Jeg er også 32 år, og vi prøver på vår første. Vi begynte å snikprøve i påsken, men jeg er ikke overasket over at det ikke har skjedd noe siden vi oppholdt oss i forskjellige land 90% av tiden. Nå har vi flyttet til utlandet, så vi kan endelig vœre sammen. Samboeren flyr offshore og har en turnus på 12 - 9. Han kommer hjem hver kveld, men er ofte så utslitt at babylaging er noe av det siste han orker å tenke på. Når han har fri er han mer enn villig, men det er ikke lett å time det med el. Så selv om vi endelig er sammen igjen må jeg nok innstille meg på at det kan ta litt tid.
Håper du snart skyter blink Tone Marie! :)

Hvordan synes dere det går med hun og barn? Har så lyst på hund men tenker å vente til vi har fått barn da vi allerede har en over gjennomsnittlig bortskjemt katt som tror han er både hun og baby :p

Vi har en 8 år gammel energibombe av en alaska husky. Jeg var litt nervøs for hvordan det skulle gå når jeg ble tante for første gang(har ingen egne enda). Hunden vår kan vœre voldsom i lek, både i forhold til fart, hopping og labber som går over alt. Hunden og nevøen min har vœrt veldig mye sammen fra dag en, og det har gått over all forventing. Det eneste nevøen ikke er overbegeistra for er når hunden kommer galloperende opp til ham for å slikke ham i ansiktet. Når er nevøen 3 1/2, og han forteller alle at hunden er bestevennen hans. Det smelter et tantehjerte. :)

Jeg er klar over at det kan bli litt tøffere når vi en dag får et eget barn, men vi er optimistiske og tror det kommer til å gå veldig bra så lenge hunden blir involvert. :)

Jeg er selv oppvokst med en 80 kg hund og har vært rundt både schæfere og rotweilere fra jeg var liten og de har vært mine bestevenner :) Men vi kommer nok uansett til å vente, mye Pga pusebabyen våres :p tror nok det kommer til å gå veldig fint med deres hund når dere først får barn, la de bli kjent :)

Hund og barn går bra, de trives sammen. Vår var vant med barn før vi fikk henne også.

Det er bare vi voksne som ikke prioriterer lang tur når ungene endelig har sovnet, like ofte som vi synes vi burde.

Så lenge vi har baby/perm er det fint, hund og vogn på tur.

Legger ved her og jeg. Er denne EL test positiv?
ImageUploadedByBV Forum1389620166.297876.jpg

Ja, det er den!

Jeg mistet håpet før jeg rakk få det denne mnd. Spotter.

Hadde bestemt meg for at dette var den siste EL testen denne mnd for jeg følte meg bare ferdig og mistet håpet så dette var en gledelig overraskelse :)

Og det er takket være deg, Sara! Som ga meg det tipset om å teste på dagen så gjorde akkurat som du sa i dag :)

Så bra! Jeg fikk aldri positive på kvelden. På dagen får jeg.

Tydeligvis er det sånn for meg og :) Så da er det bare å krysse fingrene

Takk :) Kjenner det er litt vemodig for jeg ble nemlig gravid på denne tiden forrige gang og men da mistet vi i uke 8/9 så kanskje januar egentlig er min fruktbare mnd :p

Håper du blir gravid, og beholder.

Jeg innser at jeg antakelig passerer min termin i februar uten å være gravid igjen. :|

Nei, så trist :( Vi må prøve å tenke positivt :) Spiren kommer til oss når det er meningen :)

Hva driver dere med i kveld?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp