Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du blir gravid, og beholder.
Jeg innser at jeg antakelig passerer min termin i februar uten å være gravid igjen. :|
Hva driver dere med i kveld?
MorroHva slags har du kjøpt?
Er det krim? Har aldri hørt omNå skal vi se på Mammon på Nrk. Jeg syns egentlig det er litt for skummelt... Liker best koselige programmer og drama jeg![]()
Er det krim? Har aldri hørt om![]()
Så trist SaraHar du ingen tro på at det bare var festeblødning i dag? Hvor lenge har dere prøvd nå?
Nei, jeg tror ikke på festeblødning, rett og slett fordi jeg har aldri hatt det, jeg pleier å spotte, og ser jeg først blod så er det en vei det går hver gang. Jeg har vært gravid tre ganger, har to barn, den siste var altså sa i juni, og felles for disse var at jeg ikke spottet før ikm, sånn som jeg ellers pleier.
Vi har nå prøvd på nr 2 siden november 2012, så tiden begynner å gå. Eldstemann tok oss 18 mnd, yngste bare 8, og vi trodde at nr 3 bare tok 6 mnd. Det viste seg jo ikke bli nr 3 likevel, så nå er vi vel oppe i 14 mnd snart.
Nei, jeg tror ikke på festeblødning, rett og slett fordi jeg har aldri hatt det, jeg pleier å spotte, og ser jeg først blod så er det en vei det går hver gang. Jeg har vært gravid tre ganger, har to barn, den siste var altså sa i juni, og felles for disse var at jeg ikke spottet før ikm, sånn som jeg ellers pleier.
Vi har nå prøvd på nr 2 siden november 2012, så tiden begynner å gå. Eldstemann tok oss 18 mnd, yngste bare 8, og vi trodde at nr 3 bare tok 6 mnd. Det viste seg jo ikke bli nr 3 likevel, så nå er vi vel oppe i 14 mnd snart.
Hcg var 36 på fredag og 122 var prøven tatt på mandag. Skal inn neste uka å ta en ny.
Off det er så kjedelig!:-( Dersom jeg blir gravid denne pp, skal jeg sende deg en pergokur i posten! Du trenger kanskje noe for å kicke i gang eggløsningen litt? Og det er vell utrolig lang ventetid hvis du skal få hjelp via gynekolog i kommunen? Syns du har prøvd lenge nokk nå!!Endelig ferdig på jobb.
Dette er kjedelige dager. Jeg vet at jeg ikke ble gravid denne syklusen, men mensen kommer ikke på flere dager enda, og det er derved lenge, lenge til neste el.