Huff, det er godt det ikke er sånn hver eneste dag!Venninnen min jobber i b hage og hun sier det er den samme jenta hver eneste dag på 2 år som er den første som blir levert og den aller siste som blir hentet av enten mormor eller farmor, aldri foreldrene. De er begge leger og har sagt at de er glade om de får bli med kveldstellet men synes ikke det gjør noe. da hadde jeg kanskje droppa å fått barn jeg altså... stakkars liten... og de søkte faktisk om plass fra hun var 6 mnd
Huff, det hørtes ikke kjekt ut.
Våre leveres tidlig, men ikke først. De hentes av oss. De blir hentet av mannen nå da, tre dager i uken de neste 6-9 ukene eller noe sånn. Men det er faren deres, og han er der. Det er bare en hektisk tid, siden jeg jobber med regnskap. Men bare tre dager i uka, de fire andre dagene, og to av dem er jo helg, har jeg sammen med dem den fritiden vi har. Vi har ikke mye planer i helgene disse ukene, vi bare er en familie. Handler selvsagt det vi må, og stikker vel innom besteforeldre og sånn siden de ellers savner dem, men fokuserer mest mulig på oss.