**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mannen min ville ikke til Mexico, men turen går til MIAMIIIII :D Skal få bestilt neste uke, ååå som jeg gleder meg :D
Det hørtes jo ikke feil ut i det hele tatt! Vi reiser til NY før sommeren engang. Og da HÅPER jeg virkelig jeg er gravid, så jeg kan hamstre inn masse babytøy :-D

Det hørtes jo ikke feil ut i det hele tatt! Vi reiser til NY før sommeren engang. Og da HÅPER jeg virkelig jeg er gravid, så jeg kan hamstre inn masse babytøy :-D

Jaa, samme her :) Og sååå koselig med mage på ferie og da :D

Jaa, samme her :) Og sååå koselig med mage på ferie og da :D
Ja ikke sant. Vi får bate krysse fingrene :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Da har jeg smakt på årets fenalår. Det er godt. Jeg skulle gjerne måtte klart meg uten, men når jeg nå engang sitter her med mensen rett før jul skal jeg i alle fall få smake på det. Så håper vi at vi neste jul har en liten baby eller en stor mage.

Da har jeg smakt på årets fenalår. Det er godt. Jeg skulle gjerne måtte klart meg uten, men når jeg nå engang sitter her med mensen rett før jul skal jeg i alle fall få smake på det. Så håper vi at vi neste jul har en liten baby eller en stor mage.
Det håper jeg også! Håper det klaffer for det over på nyåret nå Sara ;-) Har du prøvd pergo? Fikk ikke du utskrevet resept på det med første eller andre, men så ble du gravid uten?

Fikk resept med første, skulle begynne i den syklusen som ikke kom.

Har vurdert å spørre om jeg kan få prøve. Men da må jeg til legen, og henvises til gyn. Tar tid.

Fikk resept med første, skulle begynne i den syklusen som ikke kom.

Har vurdert å spørre om jeg kan få prøve. Men da må jeg til legen, og henvises til gyn. Tar tid.
Ja det tar alt for lang tid. Jeg orka ikke vente så lenge, så bestilte privat. Men det er dyrt da :-/

Her har TR kommet for fullt og jeg sliter virkelig med å komme meg gjennom siste 1,5 timen på jobb men samtidig veldig glad for vi endelig er inne i en ny pp :)

Endelig. Velkommen i klubben. Vi for krysse fingrene for at neste pp blir vår tur.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper så inderlig :)

Hva har dere handlet i julegave til mannen?:)

Mannen min får trådløst headset, så kan han spille playstation og jeg sove lørdagsmorgen :D

Jeg... Skal kjøpe i morgen. Klær antar jeg. Han får et år med pondus også, det er fast.

Jeg må kjøpe i dag. Blir nokk noe klær her også:-P
Syns han er den vanskeligste å kjøpe til :-P
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Pondusabb som jeg kjøpte som gaveabb for... før vi fikk unwerger tror jeg, ble et løpende abb som løper til jeg sier det opp, jeg skriver et kort jeg legger i pakken hans hvert år at han får det et år til, og jeg får en faktura hver januar.

Det ble ellers litt klær og mansjettknapper. Jeg fikk nydelige øredobber av ham.

Ungene er strålende fornøyde, jeg synes første jul i eget hjem var en suksess så langt, og en hjemmedag uten noen planer i dag er helt perfekt.

Syns og det er herligt med en hjemmedag i julen. Kjekt for ungene for de kan og åpne leker etterhvert, treng ikke vente til dagen etterpå.

Skikkelig engelsk frokost her i huset idag! Egg, bacon, småpølser og bønner! Senere skal vil på familiemiddag :)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp