Joda, mange som ikke får "hyppig urinering" før de er litt lengre på vei.![]()
Hehe..
Sitter og diskuterer med meg selv her jeg sitter
Kan ikke gå akkurat nå uansett.
Mannen og gutten er på badet hvor vår (foreløpig) eneste do er..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, mange som ikke får "hyppig urinering" før de er litt lengre på vei.![]()
Hehe..
Sitter og diskuterer med meg selv her jeg sitter
Kan ikke gå akkurat nå uansett.
Mannen og gutten er på badet hvor vår (foreløpig) eneste do er..
Hihi.. Jeg tisset istad, to timer siden snart. Så jeg må forsøke å holde meg minst to timer til uansett. Så får vi se hva testetøsa vs lykkeliten ender med...
Du må rope ut når badet er ledig da, jeg er spent på testen din. Men husk at om streken på morgenen i dag kom etter tidsfristen så kan det godt hende det skjer nå på kvelden også.![]()
Negativ uten antydning til strek
Du må vente litt da, siden det tok tid i dag morges.
Fremdeles bare en strek.
Tok en EL-test også.
Den var svakere enn her om dagen.
Ser da 3 muligheter
1. Jeg er ikke gravid, jeg mener på at BT er blant EL-testene som slår ut på hCG
2. BT sine EL-tester slår ikke ut hCG, og siden hCG hemmer LH-hormonet er en svakere EL-tes en fin ting
3. Jeg er bare 9 dpo, er egg fester seg 5-10 dpo, jeg kan faktisk bli gravid denne pp'en selv om egget ikke har festet seg. En svakere EL-test kan bety et økt nivå av progesteron som i likhet med hCG hemmer LH-hormonet. Mer progesteron er veldig bra.
Med andre ord, uansett hvordan jeg vrir og vender på det (og jeg snakker ikke om å vri og vende på testene nå), betyr en negativ test på nåværende tidspunkt absolutt ingenting
Jeg har svake EL-tester. Ingen utslag på dem etter EL. Så jeg håper egentlig at ikke hcg slår ut på EL-testene mine hvert fall. Jeg har googlet rundt og funnet at det virker som dette er forskjellig ikke bare fra merke til merke, men kvinne til kvinne. Så da har jeg egentlig kuttet EL-testene. Kanskje det var et dårlig tegn forrige syklus når EL-testene ble sterkere og sterkere?
Nei, det betyr ingenting på nåværende tidspunkt. Det er jo veldig tidlig når du er 9 dpo.
Jeg skal kutte dem ut nå jeg også.
Føler jeg er ved å bli "verre" enn deg![]()
JippiOi, oi, oi.
Fikk en klar strek rett over tidsfristen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Oi, oi, oi.
Fikk en klar strek rett over tidsfristen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jippi, Chuma fekk å positiv test i dag![]()
D e så koseligJa, jeg har sett det. Det er utrolig hyggelig!!!!! <3
D e så koseligHu va på gruppa mi mens æ va gravid med Jonathan, å æ har fulgt med sia vannet hennes gikk
No håpe æ virkelig spiren sitt å vil sitt i minst 8 mnd
![]()
Æ krysse aillt æ har for Chuma å spiren jaJeg var bare "snoker" på BV da det skjedde, det var jo før jeg ble aktiv. Synes det var så utrolig trist. Håper virkelig hun får et flott svangerskap denne gangen her og en spire som sitter hele veien til termin.![]()
Æ krysse aillt æ har for Chuma å spiren jaHåpe spiren sitt t termin å at hu motbevise legan!!!!
![]()
Hu fikk masse oppfølging sist, så regne med hu får det samme gangen herEnig! Men hun får vel også en god del ekstra oppfølging i dette svangerskapet?