Molly
Med lille spira i magen <3
OIIII så spennende! Reiser du til legen for å ta blodprøve nå da? :-D Lykke til.Mannen ser dagens strek!
*Taster på app på mobilen*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
OIIII så spennende! Reiser du til legen for å ta blodprøve nå da? :-D Lykke til.Mannen ser dagens strek!
*Taster på app på mobilen*
OIIII så spennende! Reiser du til legen for å ta blodprøve nå da? :-D Lykke til.
Ja, jeg skal ringe legen med en gang de åpner. Jeg må ha blodprøvetime både i dag og på onsdag, for de vil se på endring i hcg også.
Jippi.
Nå ble jeg glad
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ny på onsdag, eller?
Ja, jeg har ny blodprøvetime på onsdag formiddag. Men får vel ikke svar på den før mandag neste uke.![]()
Uff høres lenge ut å vente.
Håper testene dine blir strekere og sterkere og at tanta holder seg unna
Jeg har lyst til å legge meg allerede. Jeg er spent på dagen i morgen, og dagen etter det. Jeg vil egentlig at det skal være søndag jeg. For da vet jeg vel mye mer om hvordan det går... Haha.. Tiden går jo altfor sakte nå?
Noen som har lyst til å skravle om noe i dag da?
Men du Lykkeliten, hun testetøsa din, har hun en søster for jeg er sikker på at hun er har og prøver å overbevise meg om å ta en test til i dag![]()
Haha.. Da er de sikkert på telefon med hverandre. Min driver og prøver å overbevise meg om at hcg har steget noe voldsomt siden kl. 11 i dag......... Jeg har ikke latt meg overtale til å tro på det, men jeg tok tempen. Jeg fikk 37,8 - høyeste jeg har målt noensinne i prøveperioden. Så det virker ikke som den har falt helt ned enda. De dagene jeg har målt tempen på dagtid så har den ligget på 36,8-37,2 før tr, og gjerne 37,2-37,5 dpo før tr. Så jeg ble veldig glad for høy temp nå. Spent på "ekte" temp i morgen tidlig, hviletemp. Og test.
Jeg tok en test kl 06:00 i morges.
Den var blendahvit, men når jeg kom hjem igjen i dag syns jeg jeg kunne skimte noe på den.
Har ikke vært på do siden ca kl 13:30...
Ajajaj. Så spennende. Er nok lurere å vente til i morgen tidlig, men jeg kan absolutt ikke komme med noen pekefinger uansett.![]()
![]()
Jeg vet, samtidig så minner testetøsa min meg om at jeg har alltid testet positivt på kvelden ikke på morgenen..
Ja, det er et veldig godt poeng. Testetøsa mi biter på det agnet hun og....![]()
Samtidig sier fornuften at dersom jeg faktisk er gravid, ville jeg ikke ha klart å holde meg så lenge
5,5 timer nå..