**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
OIIII så spennende! Reiser du til legen for å ta blodprøve nå da? :-D Lykke til.

Ja, jeg skal ringe legen med en gang de åpner. Jeg må ha blodprøvetime både i dag og på onsdag, for de vil se på endring i hcg også.

Ja, jeg skal ringe legen med en gang de åpner. Jeg må ha blodprøvetime både i dag og på onsdag, for de vil se på endring i hcg også.

Jippi.
Nå ble jeg glad

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Speinnanes,Lykkeliten :) Lykke t hos legen :) Æ vente på dæ på August!!! :)

Da var blodprøve tatt. Det var litt uklart hvor mange dager jeg må vente på svar, men jeg tror hvert fall det er 3-4 dager. Så da blir det over IKM og jeg vet sannsynligvis veldig mye mer uten blodprøvesvaret.

*Taster på app på mobilen*

Ny på onsdag, eller?

Og nok en gang ser vi at bhg ikke er hovedpolitikken til de blåblå, kutte bhg-budsjettet med 800 mill i året... http://www.aftenposten.no/nyheter/i...-kan-vare-god-butikk-for-staten--7398845.html

upload_2013-12-9_12-8-14.png

Selvfølgelig er det billigere for staten å gi kontantstøtte enn bhg-plasser, men hvordan hjelper det alle de som trenger bhg-plass eller de gruppene man snakker om å integrere bedre i det norske samfunn? Arg. Nå går vi baklengs igjen, og jeg håper da virkelig ikke det skal bli klin umulig å få bhg-plass her til slutt. Jeg har nemlig lyst til å jobbe igjen etter hvert jeg da, etter at jeg forhåpentligvis har blitt mamma etter hvert. :p

Uff høres lenge ut å vente.
Håper testene dine blir strekere og sterkere og at tanta holder seg unna

Takk.

Jeg var egentlig innstilt på at det tok tre dager å få svar, så jeg er egentlig ikke så lei meg for det. Jeg tipper tempen og testene vil ha fortalt meg hvordan det har gått før jeg får svar på blodprøvene. :p

Jeg har lyst til å legge meg allerede. Jeg er spent på dagen i morgen, og dagen etter det. Jeg vil egentlig at det skal være søndag jeg. For da vet jeg vel mye mer om hvordan det går... Haha.. Tiden går jo altfor sakte nå? :p

Noen som har lyst til å skravle om noe i dag da?

Jeg har lyst til å legge meg allerede. Jeg er spent på dagen i morgen, og dagen etter det. Jeg vil egentlig at det skal være søndag jeg. For da vet jeg vel mye mer om hvordan det går... Haha.. Tiden går jo altfor sakte nå? :p

Noen som har lyst til å skravle om noe i dag da?

Men du Lykkeliten, hun testetøsa din, har hun en søster for jeg er sikker på at hun er har og prøver å overbevise meg om å ta en test til i dag :P

Men du Lykkeliten, hun testetøsa din, har hun en søster for jeg er sikker på at hun er har og prøver å overbevise meg om å ta en test til i dag :p

Haha.. Da er de sikkert på telefon med hverandre. Min driver og prøver å overbevise meg om at hcg har steget noe voldsomt siden kl. 11 i dag......... Jeg har ikke latt meg overtale til å tro på det, men jeg tok tempen. Jeg fikk 37,8 - høyeste jeg har målt noensinne i prøveperioden. Så det virker ikke som den har falt helt ned enda. De dagene jeg har målt tempen på dagtid så har den ligget på 36,8-37,2 før tr, og gjerne 37,2-37,5 dpo før tr. Så jeg ble veldig glad for høy temp nå. Spent på "ekte" temp i morgen tidlig, hviletemp. Og test.

Haha.. Da er de sikkert på telefon med hverandre. Min driver og prøver å overbevise meg om at hcg har steget noe voldsomt siden kl. 11 i dag......... Jeg har ikke latt meg overtale til å tro på det, men jeg tok tempen. Jeg fikk 37,8 - høyeste jeg har målt noensinne i prøveperioden. Så det virker ikke som den har falt helt ned enda. De dagene jeg har målt tempen på dagtid så har den ligget på 36,8-37,2 før tr, og gjerne 37,2-37,5 dpo før tr. Så jeg ble veldig glad for høy temp nå. Spent på "ekte" temp i morgen tidlig, hviletemp. Og test.

Jeg tok en test kl 06:00 i morges.
Den var blendahvit, men når jeg kom hjem igjen i dag syns jeg jeg kunne skimte noe på den.
Har ikke vært på do siden ca kl 13:30...

Jeg tok en test kl 06:00 i morges.
Den var blendahvit, men når jeg kom hjem igjen i dag syns jeg jeg kunne skimte noe på den.
Har ikke vært på do siden ca kl 13:30...

Ajajaj. Så spennende. Er nok lurere å vente til i morgen tidlig, men jeg kan absolutt ikke komme med noen pekefinger uansett. :p ;)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp