Takk
Det er skikkelig dritt. Godt å klage litt 
Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkDet er skikkelig dritt. Godt å klage litt
Er det "heftig" på august? Skal jeg sikte på september likevel?
Oj. Jeg snek litt inne på august... Jeg kommer til å savner dere!!!!!!! <3 Det er jo sånne heftige diskusjoner der allerede?Jeg vil ha FS stemningen videre også jeg.
Med både deg, Tuppeline, Koffert og meg sammen vil vi nok klare det helt fint
Det er jo såpass mange "kjente" som flytter inn på august, at jeg har lyst dit jeg også. og sammen står vi sterkt for våre meninger og FS-stemning![]()
Ja, sant det. Tuppeline har jo laget skravletråd. Den er sikkert trygg og fin for meg.![]()
Det er jo såpass mange "kjente" som flytter inn på august, at jeg har lyst dit jeg også. og sammen står vi sterkt for våre meninger og FS-stemning![]()
Jepp.
Akkurat nå prater de forresten om babytepper...
Jeg vil også veldig gjerne ha med "prøverpånr3" over på august -14
Hehehehe,tenke du på pepsimax,spekemat å toksoplasmose tråden....Oj. Jeg snek litt inne på august... Jeg kommer til å savner dere!!!!!!! <3 Det er jo sånne heftige diskusjoner der allerede?Jeg vil ha FS stemningen videre også jeg.
Kom på August du, det blir fin stemning innpå der sjøEr det "heftig" på august? Skal jeg sikte på september likevel?
Måtte snike meg inn på august jeg og nå da og snikeOj. Jeg snek litt inne på august... Jeg kommer til å savner dere!!!!!!! <3 Det er jo sånne heftige diskusjoner der allerede?Jeg vil ha FS stemningen videre også jeg.
Hehehehe,tenke du på pepsimax,spekemat å toksoplasmose tråden....![]()
Nei det ble ikke noe... ny time om en uke.Bare å klage i vei, spysjuke er noe herk. Håper du orker å komme deg til gynekologen i morgen da?![]()
Nei det ble ikke noe... ny time om en uke.
- Taster med appen -
Knis, kan være lurt å bare holde seg unna jaHihi.. Det var vel en av dem ja. Jeg synes den er kjemperar. Hvorfor skal man skryte av at man ikke følger anbefalingene? Jeg vet jo at ikke alle gjør det, men jeg forstår ikke poenget med tråden - bortsett fra å irriterer alle andre.
Jeg tror jeg skal klare å styre unna de trådene hvor jeg får økt puls. Kanskje. Men det er lettere her inne på FS.
*Taster på app på mobilen*