**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Takk :) Det er skikkelig dritt. Godt å klage litt :P

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Takk :) Det er skikkelig dritt. Godt å klage litt :p

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Bare å klage i vei, spysjuke er noe herk. Håper du orker å komme deg til gynekologen i morgen da? :confused:

Oj. Jeg snek litt inne på august... Jeg kommer til å savner dere!!!!!!! <3 Det er jo sånne heftige diskusjoner der allerede? :confused: Jeg vil ha FS stemningen videre også jeg.

Er det "heftig" på august? Skal jeg sikte på september likevel?

Er det "heftig" på august? Skal jeg sikte på september likevel?

Haha.. Jeg vet ikke om det er heftig. Jeg er jo bare vant med FS.... Jeg har null erfaringsgrunnlag eller noe jeg kan sammenlikne med? Det er heftigere enn FS. Jeg tittet bare på noen tråder, og så ville jeg ikke titte mer. Jeg gikk jo med vilje på de temaene jeg skjønte kunne være til diskusjon, for jeg ville se hvordan det ble diskutert. Det var masse fine, hyggelige tråder der - og MANGE flotte folk fra FS har jo flyttet dit den siste tiden! :D

Du må følge etter meg om jeg flytter, jeg klarer ikke dette uten deg vettu. Den store forumverden utenfor FS.

Oj. Jeg snek litt inne på august... Jeg kommer til å savner dere!!!!!!! <3 Det er jo sånne heftige diskusjoner der allerede? :confused: Jeg vil ha FS stemningen videre også jeg.

Med både deg, Tuppeline, Koffert og meg sammen vil vi nok klare det helt fint

Det er jo såpass mange "kjente" som flytter inn på august, at jeg har lyst dit jeg også. og sammen står vi sterkt for våre meninger og FS-stemning :)

Det er jo såpass mange "kjente" som flytter inn på august, at jeg har lyst dit jeg også. og sammen står vi sterkt for våre meninger og FS-stemning :)

Bra tanke! Jeg håper det blir sånn!

Jepp.
Akkurat nå prater de forresten om babytepper...

Jeg vil også veldig gjerne ha med "prøverpånr3" over på august -14

Jepp. Det var flere her inne med sånne ultrasvake streker i dag, også babysjuk992 som jeg har vært i IKM-tråd sammen med.

Babytepper er forreste helt greit for meg å snakke om. :) :D

Hehehehe,tenke du på pepsimax,spekemat å toksoplasmose tråden.... ;)

Måtte snike meg inn på august jeg og nå da og snike :p er det sånn det er å være del av et terminforum? Her virker jo alle så hyggelige og behjelpelige mens der synes jeg det tok litt av med Pepsi Max og spekemat! Tør ikke tenke på hvordan tråden snus/røyk hadde sett ut :p

Hehehehe,tenke du på pepsimax,spekemat å toksoplasmose tråden.... ;)

Hihi.. Det var vel en av dem ja. Jeg synes den er kjemperar. Hvorfor skal man skryte av at man ikke følger anbefalingene? Jeg vet jo at ikke alle gjør det, men jeg forstår ikke poenget med tråden - bortsett fra å irriterer alle andre.

Jeg tror jeg skal klare å styre unna de trådene hvor jeg får økt puls. Kanskje. Men det er lettere her inne på FS.

*Taster på app på mobilen*

Hihi.. Det var vel en av dem ja. Jeg synes den er kjemperar. Hvorfor skal man skryte av at man ikke følger anbefalingene? Jeg vet jo at ikke alle gjør det, men jeg forstår ikke poenget med tråden - bortsett fra å irriterer alle andre.

Jeg tror jeg skal klare å styre unna de trådene hvor jeg får økt puls. Kanskje. Men det er lettere her inne på FS.

*Taster på app på mobilen*
Knis, kan være lurt å bare holde seg unna ja ;)

- Taster med appen -

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp