**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Og så kommer jeg vel kanskje til å ryke på en g-test allikevel? o_O Jeg vet ikke jeg.

Slutter med EL-tester nå hvert fall. :p Tror jeg.

Hehe..
Men du har "inspirert" meg.
Tok en EL-test i går, og en i morges (+g-test)

EL-testen hadde blitt sterkere enn i går, men ikke positiv.
G-testen var negativ.

Men du, husk at egget fester seg 5-10 dpo, og man begynner å utskille hCG i urinen noen dager etter det er festet.
Negativ test 8-9 dpo betyr ingen ting.

Lykke til videre

Spennende å se fremover nå. Får altid en strek på billig g. testen som du fikk lykkeliten. Leiter lenge å vel plutselig er den der, men er som du sier at en må vite hvor streken kommer for å kunne se den.

ImageUploadedByBV Forum1386519354.338672.jpg

ImageUploadedByBV Forum1386519396.660059.jpg

Ettermiddag 9 dpo, innen tidsfristen.

Ser en svak antydning til strek :)

Litt for svak til at jeg ville ha jublet riktig enda, jeg ser fryktelig lovende ut

Altfor svak til noen jubel her i huset, her jubler jeg nok ikke før jeg har passert tr og har fått en digital "GRAVID". Og blodprøvesvar. Etter tre kjemiske skal det veldig mye mer enn den svake greia der ja. :p

Men veldig gøy at du ser den, for som alltid; mye svakere på bilder enn i virkeligheten disse svakeste strekene. Og i går var den jo enda svakere.

Spennende å se fremover nå. Får altid en strek på billig g. testen som du fikk lykkeliten. Leiter lenge å vel plutselig er den der, men er som du sier at en må vite hvor streken kommer for å kunne se den.

Jeg har heldigvis bare hatt streker når jeg har hatt kjemiske graviditeter. Alle andre tester (før eller etter kjemisk graviditet, eller i pp 3 hvor jeg ikke fikk noe utslag i det hele tatt) har vært helt negative uten antydning til strek - ekte blendahvit test. :) Så jeg stoler på streker når jeg ser dem, heldigvis. Mye mer slitsomt om man alltid får strek. :confused:

Jeg har forresten laget meg min egne testetråd nå, så da skal jeg ikke spamme ned skravletråden de neste par dagene. :p

Vel, i dag har "symptomene" kommet, men de er anderledes enn de pleier :confused004:confused004

La meg begynne med puppene. De pleier å bli ømme. Øm er ikke helt ordet jeg vil bruke nå.
Kjennes mer hovene og varme, enn ømme. Svir og brenner på en måte.

Livmoren. Der pleier jeg å ha stikking.
Har også den varme følelsen der i tillegg til at den svir mer enn den stikker.

Er skikkelig forvirret nå..

Heisann, hadde håpet noen kunne hjulpet meg med ett par svar :)

i sommer så sluttet jeg med p-pillene fordi vi skal prøve å få barn. Og etter det så har mensen kommet ca når den skal komme. Men nå har jeg ikke hatt mensen siden 22 oktober. Det er altså ca. 18 dager siden jeg skulle fått den. Men den har enda ikke dukket opp. Til morgenen idag trudde jeg den skulle komme, jeg hadde vondt i magen som jeg ellers pleier ( har hatt mensenvondt de siste dagene), men så gikk jeg på do, men så kom det kun litt brunt.. Skjønner ingenting for trudde mensen skulle komme da. Men det gjorde den ikke altså.

Er det noen kjangs for at jeg er gravid? Håper selvfølgelig at jeg er det :-D
Noen som har opplevd det samme?

Vel, i dag har "symptomene" kommet, men de er anderledes enn de pleier :confused004:confused004

La meg begynne med puppene. De pleier å bli ømme. Øm er ikke helt ordet jeg vil bruke nå.

Håper det er veldig gode symptomer. :-) Vi skulle jo legge gullegget på likt. :D

*Taster på app på mobilen*

Heisann, hadde håpet noen kunne hjulpet meg med ett par svar :)

i sommer så sluttet jeg med p-pillene fordi vi skal prøve å få barn. Og etter det så har mensen kommet ca når den skal komme. Men nå har jeg ikke hatt mensen siden 22 oktober. Det er altså ca. 18 dager siden jeg skulle fått den. Men den har enda ikke dukket opp. Til morgenen idag trudde jeg den skulle komme, jeg hadde vondt i magen som jeg ellers pleier ( har hatt mensenvondt de siste dagene), men så gikk jeg på do, men så kom det kun litt brunt.. Skjønner ingenting for trudde mensen skulle komme da. Men det gjorde den ikke altså.

Er det noen kjangs for at jeg er gravid? Håper selvfølgelig at jeg er det :-D
Noen som har opplevd det samme?

Har du tatt noen tester?

I morges avlyste vi dagens planer, sånn siden vi var slitne og småsyke, og ikke orket.

Vi gikk en tur ut med ungene så de fikk ake litt i snøen (takket være brøytekanten har vi akebakke i hagen. Ikke lang, men nok for ungene) Koste oss skikkelig.

Mens vi satte oss ned med middagen tikket det inn en melding, og selv om jeg egentlig mener at mobilen kan vente til vi er ferdige med maten, så sjekket jeg den før jeg begynte å spise. Mine foreldre varslet at de kom en tur. (vi skulle jo egentlig dit, tre av oss, mens mannen var på shopping, og mamma har bakt smultringer til oss, som hun da kom med)

Derved ble det turborydding!

Hey, stua ser helt levelig og trivelig ut den. Never mind at vi har båret TRE kasser med leker opp på loftet, og bare satt dem der (loftet er altså lekerommet deres. Det står på neste ukes ryddeliste tror jeg. Eller var det uka etter?) Stua sto på denne uka, så det er jo bra at vi fikk tatt den søndagskvelden da.... Gjesterommet skulle vi også ta, og det er ikke tatt, så derved MÅ det tas neste uke, for deretter kommer svigermor, og skal bruke det.

Ikke heeeeeeelt i rute til jul, men det blir nok jul uansett, tenker jeg.

Jeg har heldigvis bare hatt streker når jeg har hatt kjemiske graviditeter. Alle andre tester (før eller etter kjemisk graviditet, eller i pp 3 hvor jeg ikke fikk noe utslag i det hele tatt) har vært helt negative uten antydning til strek - ekte blendahvit test. :) Så jeg stoler på streker når jeg ser dem, heldigvis. Mye mer slitsomt om man alltid får strek. :confused:
Så spennende. Krysser alle fingrene for deg. Jeg har sluttet å juble med de svake strkene siden jeg opplever det ofte, men veldig spennende nå da hvis du aldri har opplevd detmsamme som meg. Syns jeg kan skimte en strek. Må inn å følge med på testtråden din.

Så spennende. Er bare å krysse fingrer å krysse for 2 flotte streker på testen etterhvert.

Så spennende. Krysser alle fingrene for deg. Jeg har sluttet å juble med de svake strkene siden jeg opplever det ofte, men veldig spennende nå da hvis du aldri har opplevd detmsamme som meg. Syns jeg kan skimte en strek. Må inn å følge med på testtråden din.

Jeg har opplevd svake streker i fire av seks sykluser, men de er alltid negative først og negative etter så jeg regner med at jeg har hatt tre kjemiske graviditeter og denne runden her vet jeg ikke enda. Har du noen gang tatt en g-test rett etter tr eller på et annet tidspunkt hvor den SKAL være negativ?

Ikke heeeeeeelt i rute til jul, men det blir nok jul uansett, tenker jeg.

Blir nok veldig bra og pussig nok blir det alltid jul. <3

Mannen ser dagens strek! :D

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp