Vi skal vaske og rydde til familiemiddag her i morgen. Jeg har bare laget middag til så "mange" mennesker en gang. Vi blir 8 voksne og 2 barn. Jeg skal servere fisk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjekt. Koselig med familie sammenkomster, men kjedeligste som følger med er ryddingen i forveien, men men må gjørs av åtil.Vi skal vaske og rydde til familiemiddag her i morgen. Jeg har bare laget middag til så "mange" mennesker en gang. Vi blir 8 voksne og 2 barn. Jeg skal servere fisk.
Mannen gjorde litt om på planene her, så han var hjemme med ungene, og ryddet litt, mens jeg dro på shopping. Og kom hjem med... to julegaver... og en del ideer, og mat til helga.
Nå har vi bakt pepperkaker, og i morgen skal mannen på shopping mens jeg og ungene besøker mine foreldre, etter et arrangement på jobben hans.
Noe mer rydding må til, for stua ser ikke ut med leker OVERALT. I kveld skal jeg lage syltaflesk, eller muligens gjør jeg det etter middag, så kan jeg gjøre noe annet i kveld. Begynner å innse at lista over hva jeg vil lage til jul er litt lenger enn antallet timer jeg har tiltenkt det hele, for jeg synes liksom det er "for tidlig å gjøre slikt enda" men det ER jo ikke så lenge igjen, så om vi både skal bake 3-4-5 sorter til, pluss julebrød, lage mellom 2 og 5 typer godterier, et par typer julegaver (med ungene, så det er kanskje det jeg burde prioritere etter middag, og så matlagingen i kveld, men den skal koke noen timer, jeg husker bare ikke om den skal overnatte i kjøleskapet først, må sjekke opp i akkurat det.) ja, så strekker ikke helt "neste helg" til, og helga etter det hadde jeg tenkt at vi skulle pynte, og det som skal være gaver må være klart til neste helg for sending, om det er til svigerfaimilien. Tiden flyr.
Snøøøø!!
- Taster med appen -
8 dpo, ultrasvak strek på g-test etter tidsfristen. Så ultrasvak at den ikke synes på bilde. Dette er jo et ugyldig resultat enda (både fordi den kom etter tidsfristen og fordi den er så svak at man trenger forstørrelsesglass og førstehåndskunnskap om hvor streken skal være), men jeg sender en liten bønn om at dette er en spire som holder på å feste seg ordentlig nå og at Crinone gir den ekstra hjelpen som skal til. <3 *Håpefull* (og håpløs: testetøsa).
Sånn rundt 7 dpo så blir jeg schizo - jeg blir Lykkeliten (rolig, avventende, kunnskapssøkende, fornuftig) og testetøsa (stor medfødt trang til å dyppe tester i urin, til en hver tid og ved hver anledning - jo flere muligheter per dag jo bedre!)
Men så skal jeg jo også forsøke å få tatt en blodprøve med en gang jeg har et gyldig resultat da (rosa strek, innen tidsfristen). Kan godt være svak strek, men jeg må se at den er rosa. Så jeg merker at jeg er ekstra nervøs/spent denne runden. Også med Crinone og da. Jaja. Håpløs!
Snøøøø!!
- Taster med appen -
Testet igjen i dag?
Er så spendt på deg
Og så kommer jeg vel kanskje til å ryke på en g-test allikevel?Jeg vet ikke jeg.
Slutter med EL-tester nå hvert fall.Tror jeg.