**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
He he, nei det er jo aldri sånn. :) håper det går bra, da. Kraftige saker, dette!

Bra du ikke har noen symptomer, Tuppeline :-)

Tipper mannen din ble glad da det klaffet så fort for dere igjen :-) Og så bare på ett forsøk da!

Bra du ikke har noen symptomer :)

Tipper mannen din ble glad da det klaffet så fort for dere igjen :) Og så bare på ett forsøk da!
Æ har jo aldri hatt nå symptomer eller svangerskapsplaga å jobba 100 % fram t permisjon i mine 3 svangerskap, så håpe det gjentar sæ :)
Gjett om hainn e bra stolt av svømmeran sin da ;) Kry som en hane vettu :)

Smertene roet seg heldigvis noe, og pepperkakedeigen er ferdig.

Bare stå i kjøleskapet til i morgen, så kan vi bake. Ungene får hvert sitt kjevle i kalenderen i morgen. Lillesøster har fått forkle og kokkehatt de siste to dagene for å være klar, det har eldste fra før.

Smertene roet seg heldigvis noe, og pepperkakedeigen er ferdig.

Bare stå i kjøleskapet til i morgen, så kan vi bake. Ungene får hvert sitt kjevle i kalenderen i morgen. Lillesøster har fått forkle og kokkehatt de siste to dagene for å være klar, det har eldste fra før.
Er skikkelig koselig å bake med de små :-) Vi har allerede baka pepperkaker og kakemenn.

Ikke dumt å gi utstyret som trengs i kalenderen.

Jeg og eldste bakte litt den dagen han hadde innskriving på skolen, for da tok jeg en feriedag, siden det skulle skje midt på dagen. Det var kjekt. Nå blir det nok mer styr, siden lillesøster ikke er tre år enda, men vi skal kose oss. Blir kanskje ikke så MANGE typene til jul, men vi skal nå lage noen til. Jeg har i alle fall 2-3 typer til på planen, også lager mamma smultringer som vi får, så det blir nok kaker til jul skal man se.

Så koselig med kakebaking. Tenker jeg og surrer i sammen en deig, så ungene kan rykke ut i mårå og pynte på søndag. Mi får sjå. Vert på julebord. Mitt korteste julebord. Hjemme klokkå 10. Er halvnervøsen for veiene, når brøytebilene ikke klarer å holde snøen borte. Bedre å komma seg hjem å slappa av. Så nå he jeg havna oppi chipsen og pepsi max, sjokoladen er allerede spist opp:smiley-ashamed008

En katt? Hvordan gikk det? Huff, det høres jo nesten litt komisk ut, men når man tenker på at det er "på ekte" (som 5-åringen sier), er det jo ikke det :confused:

Her sitter jeg og ønsker meg at noen av trærne utenfor skal velte... Men skjer det? Nei! De skal vel ta all sola til sommeren også, tenker jeg.
Det er jo litt komisk. Veit ikke hvordan det gikk, i avisa stod det bare "...og vi så en katt som fløy forbi". Det var i byen, så tror ikke den ble skylt på sjøen eller noe. Stakkars liten

God natt damer! <3

God morgen.

Vaskemaskina er igang. eldste ser barnetv. Mor har laget en sånn innledende gave-handleliste (bare "hvem" ikke "hva") og fastslått at vi mangler 18/19 gaver. Og har en.

På planen i dag står at en av oss drar på shopping, og den andre er hjemme med ungene. Jeg foreslår at mannen shopper, så kan jeg være hjemme, jeg shoppet kalendergaver for to uker siden, og det er hans familie som er fokus for denne helgens gaveshopping. Vi skal også bake pepperkaker og jeg skal lage syltaflesk (julesylte) så da bør det nå spre seg litt julestemning og julelukter i huset.

Om noen av oss kjenner dem da, vi er tett i nesen flere av oss. Begge vi som har stått opp i alle fall.

Nå får jeg vel reise meg fra sofaen og ta en liten kjøkkentjeneste. Jeg er nemlig ikke sånn flink husmor, så jeg ryddet ikke heeeeelt opp etter meg, etter at jeg lagde pepperkakedeig i gårkveld...

Det er jo litt komisk. Veit ikke hvordan det gikk, i avisa stod det bare "...og vi så en katt som fløy forbi". Det var i byen, så tror ikke den ble skylt på sjøen eller noe. Stakkars liten
He he :) Ja, stakkars lille! Får håpe det gikk fint :cat

Tror vi kopierer planen til Sara her i dag. Jeg tenkte å vaske og lage pepperkakedeig, så kan mannen dra på shopping. Har lyst til å ha en skikkelig koselig julelørdag i kveld, så da må vi fikse opp litt. Kanskje jeg til og med skal prøve meg på berlinerkranser?

Hva er deres planer for dagen?

Så fort minsten våkner fra formiddagsluren sin skal mannen kjøre barna til barnevakten.
Når han kommer hjem drar jeg og handler, og i kveld skal vi ut og spise og på kino etterpå.

I kveld skal vi være kjærester :love7:love7:love7

Hva er deres planer for dagen?

Så fort minsten våkner fra formiddagsluren sin skal mannen kjøre barna til barnevakten.
Når han kommer hjem drar jeg og handler, og i kveld skal vi ut og spise og på kino etterpå.

I kveld skal vi være kjærester :love7:love7:love7

Det hørtes ut som en hyggelig lørdag. Vi skal spise middag med familie i kveld. Frem til det tror jeg bare vi kommer til å slappe av og kose oss hjemme, og gå en tur med hunden. :)

Jeg føler meg flink.
Er 7 dpo i dag.
Og har enda ikke testet :P
Pleier ikke klare meg lenger enn til 6-7 dpo selv om jeg vet det er umulig å få en positiv test så tidlig.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp