Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det e bra!!!!!Gir ikke helt opp før TR kommer da ;-)
Er skummelt med sånne stormer! Her har det roet seg mye nå heldigvis.He he, nei det er jo aldri sånn.håper det går bra, da. Kraftige saker, dette!
Æ har jo aldri hatt nå symptomer eller svangerskapsplaga å jobba 100 % fram t permisjon i mine 3 svangerskap, så håpe det gjentar sæBra du ikke har noen symptomer
Tipper mannen din ble glad da det klaffet så fort for dere igjenOg så bare på ett forsøk da!
Er skikkelig koselig å bake med de småSmertene roet seg heldigvis noe, og pepperkakedeigen er ferdig.
Bare stå i kjøleskapet til i morgen, så kan vi bake. Ungene får hvert sitt kjevle i kalenderen i morgen. Lillesøster har fått forkle og kokkehatt de siste to dagene for å være klar, det har eldste fra før.

Det er jo litt komisk. Veit ikke hvordan det gikk, i avisa stod det bare "...og vi så en katt som fløy forbi". Det var i byen, så tror ikke den ble skylt på sjøen eller noe. Stakkars litenEn katt? Hvordan gikk det? Huff, det høres jo nesten litt komisk ut, men når man tenker på at det er "på ekte" (som 5-åringen sier), er det jo ikke det
Her sitter jeg og ønsker meg at noen av trærne utenfor skal velte... Men skjer det? Nei! De skal vel ta all sola til sommeren også, tenker jeg.
He heDet er jo litt komisk. Veit ikke hvordan det gikk, i avisa stod det bare "...og vi så en katt som fløy forbi". Det var i byen, så tror ikke den ble skylt på sjøen eller noe. Stakkars liten

Hva er deres planer for dagen?
Så fort minsten våkner fra formiddagsluren sin skal mannen kjøre barna til barnevakten.
Når han kommer hjem drar jeg og handler, og i kveld skal vi ut og spise og på kino etterpå.
I kveld skal vi være kjærester![]()