**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Man kan god si jeg tenker for mye på det som har skjedd tidligere.
Men sannheten er at mellom de to barna vi har, mistet vi 3.
2 av dem var august barn.
2 ganger har jeg gått gravid i julen for å miste like etterpå.

Dersom jeg blir gravid denne pp'en blir termin 26. august..

Litt trist nå

Man kan god si jeg tenker for mye på det som har skjedd tidligere.
Men sannheten er at mellom de to barna vi har, mistet vi 3.
2 av dem var august barn.
2 ganger har jeg gått gravid i julen for å miste like etterpå.

Dersom jeg blir gravid denne pp'en blir termin 26. august..

Litt trist nå

Huffda. :( Skjønner at det henger i, men håper du denne gangen ender opp med en augustbaby. <3

Det blåser litt..

Her blåser det MYE!

Det blåser litt..

Her blåser det ganske mye. Naboens flaggstang knakk istad og inne i huset kjenner jeg at veggene "beveger" seg når det kommer kraftige kast. :confused:

*Taster på app på mobilen*

Er skummelt med den vinden.

Var ute å kjøpte plastikk juletre i dag. Kommer hjem å setter det opp. Jo der mangler det så klart ei grein og en plastikkbede som skulle holde på plass noen tråder, så tråden holdt på å løsna. Er så frustrerende. Er lika uheldig hver gang jeg kjøper dyre ting, altid ett eller annet som er ødelagt når jeg kjøper dyre ting. Satser vinden roer seg litt i mårå så det er trygt å hive seg i bilen i mårå å få levert det inn. Typisk at det var sista treet der, så må kjøre land og strand for å få tak i et likt.

I mårå er det julabord. Blir nok til at jeg kjører der. Har lyst å ha vin til maten og virkelig ta det litt ut, men tar ikke sjansen. På lørdag er det julekakebaking, da vil jeg ha meg et glass med vin hvis samvittigheten sier det går fint. Hadde jeg vist om den eggløsningen hadde vert eller ikke hadde valget vert lett, men når jeg ikke vet. Jeg er den som er forsiktig med ting ellers, men kjenner jeg er så lei av å tenke tenk hvis i flerne år. Hadde jo vert så typisk hvis jeg tar meg et glass med vin, så sitter jeg med den samvittigheten og er gravid. Nei skal ikke være lett dette. Jeg kommer fortsatt til å leve med tenk hvis, men kjenner at nå på lørdag så vil jeg ha med et glass vin, så får jeg se om samvittigheten stopper meg. Satser på det.
Er dere helt avholds i prøvetiden eller etter eggløsning?

Jeg har ikke vært avholds...men det ble lettere når jeg begynte å teste etter el, for da visste jeg jo når den hadde vært. Også tenkte jeg litt sånn at hviiiis jeg skulle være gravid, så tror jeg ikke det ene glasset med vin var det som gjorde utslaget om det skulle ende i sa f.eks. (jeg vet jo man ikke skal drikke i svangerskapet, og gjør heller ikke det, men jeg tror ikke et glass i den perioden man er "uviten" om man er gravid eller ikke, har noe å si...det som er farlig er jo når man tar det glasset med vin hver dag!)

Jeg er avholds når jeg er dpo. Jeg temper jo, så da er det veldig greit. Trenger forresten flere unnskyldninger snart, begynner å gå tom - og nei, jeg får ikke brukt "jeg kjører" til alle anledningene. Æsj.

Jeg har ikke vært avholds...men det ble lettere når jeg begynte å teste etter el, for da visste jeg jo når den hadde vært. Også tenkte jeg litt sånn at hviiiis jeg skulle være gravid, så tror jeg ikke det ene glasset med vin var det som gjorde utslaget om det skulle ende i sa f.eks. (jeg vet jo man ikke skal drikke i svangerskapet, og gjør heller ikke det, men jeg tror ikke et glass i den perioden man er "uviten" om man er gravid eller ikke, har noe å si...det som er farlig er jo når man tar det glasset med vin hver dag!)
Godt å høre. Kjente litt på at det hadde vert kos med det ene glasset. Er ikke den som gjør det normalt sett, men kjenner at jeg er litt lei av det spesielt denne mnden når jeg er ikkevitende. Har til nå ikke fått positiv eggløsningstest, men var 2 dager der jeg ikke fikk testet, så det kan ha skjedd uten jeg har lagt merke til det då. Nei får se hva jeg gjør. Men kan være eggløøsningen er rett rundt svingen og.

="Lykkeliten_86, post: 16815492, member: 81746"]Jeg er avholds når jeg er dpo. Jeg temper jo, så da er det veldig greit. Trenger forresten flere unnskyldninger snart, begynner å gå tom - og nei, jeg får ikke brukt "jeg kjører" til alle anledningene

Er så greit for jeg er den som skjelden rører noe. Før så har jeg helst vert den som syns det har vert godt med et glass med vin til maten når vi er ute å spiser, men har skjelden gjort det for jeg syns det er greiere å la vær så jeg slipper å styre med kollektiv for å komme meg hjem. Har mer begynt å kose meg med et glass med vin til middagen i helgene hjemme for jeg syns det er kos. Har past på å ikke gjør ddet andre plasser eller at jeg da gjørdet en skjelden gang, for da blir det ikke stilt spørsmål til hvorfor jeg ikke skal ha noe og slipper dermed forklaringsproblemer. Litt utspekulert må en få lov til å vær? Er ikke den som ellers rører noe i dpo, men kjenner etter2 år at jeg er rimelig lei og blir noe stresset av å leve på den måten. Uansett så kommer jeg til å leve på den måten samme hvor sliten jeg er for jeg vet hvis jeg ike leversom jeger gravid, så blir jeg nedfor hvis jeg vet jeg kan ha gjort noe skade på foster eller noe somkan før til at jeg mister. Ikke noe lette greier dette.

Last edited:
Er så greit for jeg er den som skjelden rører noe. Før så har jeg helst vert den som syns det har vert godt med et glass med vin til maten når vi er ute å spiser, men har skjelden gjort det for jeg syns det er greiere å la vær så jeg slipper å styre med kollektiv for å komme meg hjem. Har mer begynt å kose meg med et glass med vin til middagen i helgene hjemme for jeg syns det er kos. Har past på å ikke gjør ddet andre plasser eller at jeg da gjørdet en skjelden gang, for da blir det ikke stilt spørsmål til hvorfor jeg ikke skal ha noe og slipper dermed forklaringsproblemer. Litt utspekulert må en få lov til å vær? Er ikke den som ellers rører noe i dpo, men kjenner etter2 år at jeg er rimelig lei og blir noe stresset av å leve på den måten. Uansett så kommer jeg til å leve på den måten samme hvor sliten jeg er for jeg vet hvis jeg ike leversom jeger gravid, så blir jeg nedfor hvis jeg vet jeg kan ha gjort noe skade på foster eller noe somkan før til at jeg mister. Ikke noe lette greier dette.

Jeg har heldigvis alltid vært sjåføren og sjelden jeg drikker mer enn et par glass vin, men jeg har pleid å ta et glass vin eller to når vi spiser middager med familien. Og da er det dessverre ofte sånn at vi overnatter eller kan gå hjem, avhengig av hvem vi er hos. Så om det hadde vært en gang i blant at jeg sa nei takk, så er det ikke noe nytt, men dette er pp 6 og jeg begynner å gå tom både for muligheten til å si nei takk naturlig og for unnskyldninger. Det er rart om jeg aldri tar et glass vin. :p

Jeg har heldigvis alltid vært sjåføren og sjelden jeg drikker mer enn et par glass vin, men jeg har pleid å ta et glass vin eller to når vi spiser middager med familien. Og da er det dessverre ofte sånn at vi overnatter eller kan gå hjem, avhengig av hvem vi er hos. Så om det hadde vært en gang i blant at jeg sa nei takk, så er det ikke noe nytt, men dette er pp 6 og jeg begynner å gå tom både for muligheten til å si nei takk naturlig og for unnskyldninger. Det er rart om jeg aldri tar et glass vin. :p

laughing7 Er ikke bare , bare å lure seg under med masse unskyldninger tihi. Kommer nok på noen skal du se. Er godt jeg slipper å finne på noen. Er verden dårligste på detlaughing7 .

Med det været ute spørs det om ikke julebordet i kveld ryker. Jeg kjører ikke ut uten at jeg må med den vinden. Satser på det roer seg. Kjørte ungene av gårde til skulen. De hadde ikke klart å holde seg på beina. Er jo helt forferdelig. De skal overnatte hos mormor i natt, men hvis ingen av oss kjører så får vi være hjemma å kosa oss, laga pepperkaker eller kakemenn. Må ut uansett å handla, henta unger å bytta det julatreet som er ødelagt.

laughing7 Er ikke bare , bare å lure seg under med masse unskyldninger tihi. Kommer nok på noen skal du se. Er godt jeg slipper å finne på noen. Er verden dårligste på detlaughing7 .

Ja. Det er vanskelig å finne på noe nytt hele prøvetiden når tiden strekker seg ut... :rolleyes:

Vi skal også på julebord i kveld :-) Så det positive er jo at jeg kan nyte noen glass vin med god samvittighet, så håper jeg at den positive eggløsningstesten kommer neste uke! *krysser fingrene*

Vi skal også på julebord i kveld :) Så det positive er jo at jeg kan nyte noen glass vin med god samvittighet, så håper jeg at den positive eggløsningstesten kommer neste uke! *krysser fingrene*

Lurt å ha julebord før EL ja. :) Jeg sitter fortsatt å forsøker å finne på noen nye unnskyldninger, har ikke kommet på noe enda.

Den mest populære unnskyldningen jeg fant var egentlig ingen unnskyldning, men å ta i mot et glass vin, men ikke drikke av det. Jeg skal se om det går an neste gang. Jeg kan ta en bitteliten sipp om det blir en velkomstskål (bare nok til å dekke tungen) og så kan mannen få ta mitt glass når ingen ser, vi får leke "bytte glassene våre" på bordet, så vi må sitte ved siden av hverandre eller tvers ovenfor hverandre hvis det er så smalt bord at det kan være logisk at vi setter glassene nesten ved siden av hverandre. I tillegg får jeg ta en stor slurk rett før jeg må tisse så får jeg spytte ut i vasken på do. Haha.. For en jobb. Lettere når man ikke sitter ved et middagsbord, for da kan du bare si hvis folk spør: "Har du ikke hatt det glasset lenge nå?" Så er det bare så svare: "Huh? Jeg har fylt opp to ganger jeg." Og ved bordet kan jeg etter hvert si: "Nei takk, jeg tror det holder for nå jeg." Spent på å prøve ut dette.

Skal også på julebord i kveld.
Og jeg kommer til å ta et glass vin selv om jeg er i dpo land.
En eventuell spire denne måneden vil ikke få næring fra meg enda, og det er langt i fra sikker den har festet seg enda.

Kommer ikke til å drikke mye, men litt

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp