Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Man kan god si jeg tenker for mye på det som har skjedd tidligere.
Men sannheten er at mellom de to barna vi har, mistet vi 3.
2 av dem var august barn.
2 ganger har jeg gått gravid i julen for å miste like etterpå.
Dersom jeg blir gravid denne pp'en blir termin 26. august..
Litt trist nå
Det blåser litt..
Det blåser litt..
Godt å høre. Kjente litt på at det hadde vert kos med det ene glasset. Er ikke den som gjør det normalt sett, men kjenner at jeg er litt lei av det spesielt denne mnden når jeg er ikkevitende. Har til nå ikke fått positiv eggløsningstest, men var 2 dager der jeg ikke fikk testet, så det kan ha skjedd uten jeg har lagt merke til det då. Nei får se hva jeg gjør. Men kan være eggløøsningen er rett rundt svingen og.Jeg har ikke vært avholds...men det ble lettere når jeg begynte å teste etter el, for da visste jeg jo når den hadde vært. Også tenkte jeg litt sånn at hviiiis jeg skulle være gravid, så tror jeg ikke det ene glasset med vin var det som gjorde utslaget om det skulle ende i sa f.eks. (jeg vet jo man ikke skal drikke i svangerskapet, og gjør heller ikke det, men jeg tror ikke et glass i den perioden man er "uviten" om man er gravid eller ikke, har noe å si...det som er farlig er jo når man tar det glasset med vin hver dag!)
Er så greit for jeg er den som skjelden rører noe. Før så har jeg helst vert den som syns det har vert godt med et glass med vin til maten når vi er ute å spiser, men har skjelden gjort det for jeg syns det er greiere å la vær så jeg slipper å styre med kollektiv for å komme meg hjem. Har mer begynt å kose meg med et glass med vin til middagen i helgene hjemme for jeg syns det er kos. Har past på å ikke gjør ddet andre plasser eller at jeg da gjørdet en skjelden gang, for da blir det ikke stilt spørsmål til hvorfor jeg ikke skal ha noe og slipper dermed forklaringsproblemer. Litt utspekulert må en få lov til å vær? Er ikke den som ellers rører noe i dpo, men kjenner etter2 år at jeg er rimelig lei og blir noe stresset av å leve på den måten. Uansett så kommer jeg til å leve på den måten samme hvor sliten jeg er for jeg vet hvis jeg ike leversom jeger gravid, så blir jeg nedfor hvis jeg vet jeg kan ha gjort noe skade på foster eller noe somkan før til at jeg mister. Ikke noe lette greier dette.
laughing7 Er ikke bare , bare å lure seg under med masse unskyldninger tihi. Kommer nok på noen skal du se. Er godt jeg slipper å finne på noen. Er verden dårligste på detlaughing7 .Jeg har heldigvis alltid vært sjåføren og sjelden jeg drikker mer enn et par glass vin, men jeg har pleid å ta et glass vin eller to når vi spiser middager med familien. Og da er det dessverre ofte sånn at vi overnatter eller kan gå hjem, avhengig av hvem vi er hos. Så om det hadde vært en gang i blant at jeg sa nei takk, så er det ikke noe nytt, men dette er pp 6 og jeg begynner å gå tom både for muligheten til å si nei takk naturlig og for unnskyldninger. Det er rart om jeg aldri tar et glass vin.
*Taster på app på mobilen*
laughing7 Er ikke bare , bare å lure seg under med masse unskyldninger tihi. Kommer nok på noen skal du se. Er godt jeg slipper å finne på noen. Er verden dårligste på detlaughing7 .
Vi skal også på julebord i kveldSå det positive er jo at jeg kan nyte noen glass vin med god samvittighet, så håper jeg at den positive eggløsningstesten kommer neste uke! *krysser fingrene*