**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, faktisk kan jeg visst rekke slutten av august enda!

Jeg har en augustunge, født i siste halvdel av august, og testet positivt 1. desember. så jeg anså august som over. Men, for all del, han er jo født 6 dager over termin, da. Terminen var jo i første halvdel av mnd.

Ja, faktisk kan jeg visst rekke slutten av august enda!

Jeg har en augustunge, født i siste halvdel av august, og testet positivt 1. desember. så jeg anså august som over. Men, for all del, han er jo født 6 dager over termin, da. Terminen var jo i første halvdel av mnd.

Ja, men da får du føde før termin nå da. :D ;) :) Eller, uansett kan du holde til på august sammen med oss andre om vi også flytter dit? Så kan du holde deg til EL-termin? :D

*Vinker* Long time no see jenter!! Hvordan er det med dere??

Ja, men da får du føde før termin nå da. :D ;) :) Eller, uansett kan du holde til på august sammen med oss andre om vi også flytter dit? Så kan du holde deg til EL-termin? :D

Will give it a try!

Får se an måling en dag eller 3.

Oralt har det lagt på 36,3 og 36,4 inntil i går, den jeg fjernet fra FF grunnet mistanke om at det var sykdom som lå bak, og dagens, så begge er enige om en markant tempstigning. Men klarere oralt, for den har vært jevnere...

Dog usikker på om resten av kroppen er enig idet da.

Will give it a try!

Får se an måling en dag eller 3.

Oralt har det lagt på 36,3 og 36,4 inntil i går, den jeg fjernet fra FF grunnet mistanke om at det var sykdom som lå bak, og dagens, så begge er enige om en markant tempstigning. Men klarere oralt, for den har vært jevnere...

Dog usikker på om resten av kroppen er enig idet da.

Haha.. Om resten av kroppen er enig faktisk. :)

Vi satser på august. Sånn. I første omgang. Så må vi vel vente og se?

Å, så heldige dere er, Tuppeline! Klaff med en gang, dere er jo superfruktbare :) Gratulerer og lykke til :)
Tusen takk :) E visst fruktbar ja, skoill ønsk aill dokk andre va like fruktbar å :) Krysse fingran for at dokk kjæm etter :)

Natta jenter :) Kjenner senga roper etter en hektisk uke - ikke "helg" før på mandag.. Først venter en frisørtime i morgen, litt shopping, julebord fredag, jobb lørdag, søndag til mandag formiddag :)

Haha.. Om resten av kroppen er enig faktisk. :)

Vi satser på august. Sånn. I første omgang. Så må vi vel vente og se?

Ja, for slimet KAN være rester, men virket fruktbart. Tappen VAR superåpen, men lukket seg vel noe. Tempen ER høy, men jeg ER også syk.

Så kroppen er ikke overbevisende enig med tempen, nemlig.

Ja, for slimet KAN være rester, men virket fruktbart. Tappen VAR superåpen, men lukket seg vel noe. Tempen ER høy, men jeg ER også syk.

Så kroppen er ikke overbevisende enig med tempen, nemlig.

Jeg skjønte det, jeg bare synes det var morsomt om en kroppsdel hardnakket påstår at EL har vært og om de andre kroppsdelene er uenige. :p

ÆSJ! Er det lov? Her er en sak i dagbladet (saken er ikke ekkel, ingen ekle bilder); http://www.dagbladet.no/2013/12/04/nyheter/innenriks/diskriminering/pedofili/30669861/

En mann som har mistet jobben fordi han seksuelle legning er pedofil.

MEN det jeg stusser over her er at han driver en informasjonsside om pedofili, altså, om det han mener er en legitim seksuell legning. Og at det ikke burde finnes en seksuell lavalder fordi barn kan samtykke til sex.

Altså. Er ikke dette ulovlig? Kan en sånn nettside stå åpen, på norsk, laget av en norsk mann? Da burde internett være forbudt da? Æsj. :(

Joda, morsomt er det nok.

Men frustrerende nok for en halvsyk frue som ikke føler det så fristende å forføre en halvsyk mann, når begge er overtrøtte, leggetiden passert, formen altså er laber og i det hele tatt.

Men føler motstridende beskjeder fra ulike tolkninger av kroppens tegn.

Joda, morsomt er det nok.

Men frustrerende nok for en halvsyk frue som ikke føler det så fristende å forføre en halvsyk mann, når begge er overtrøtte, leggetiden passert, formen altså er laber og i det hele tatt.

Men føler motstridende beskjeder fra ulike tolkninger av kroppens tegn.

Nei, det er ikke morsomt, det var bare en morsom formulering for mitt hode i kveld. Kroppen burde jo egentlig rope EL EL EL så man vet 100 % sikker at det er faktisk NÅ EL er! Håper du er dpo allerede, og at tidligere aksjeinnlegg har gjort susen.

Oral graf tyder på det, se tempetråd

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp