**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Og DER var kvalmen ordentlig på plass. Kom 7 dpo forrige syklus også. Og da fikk jeg første strek på testen 11 dpo. Så jeg håper det er en spire nå igjen, men at denne gangen så gir Crinone egget superlim til å feste seg med i livmoren! <3 *Håpefull*

Og DER var kvalmen ordentlig på plass. Kom 7 dpo forrige syklus også. Og da fikk jeg første strek på testen 11 dpo. Så jeg håper det er en spire nå igjen, men at denne gangen så gir Crinone egget superlim til å feste seg med i livmoren! <3 *Håpefull*
Så spennende. Håper crinonen gir god hjelp og at det er en spire dersom klorer seg godt fast. Ikke såå lenge til testingen kan begynne då;)

Så spennende. Håper crinonen gir god hjelp og at det er en spire dersom klorer seg godt fast. Ikke såå lenge til testingen kan begynne då;)

Nei, det er ikke lenge til, og en fare for at jeg begynner for tidlig. Burde jo egentlig vente til hvert fall 10 dpo/mandag...

Nei, det er ikke lenge til, og en fare for at jeg begynner for tidlig. Burde jo egentlig vente til hvert fall 10 dpo/mandag...
Lettere sagt en gjort det. Sierdet hver mnd. at nå må jeg vente til den 10. dagen i allefall, men har jeg klart det nei. Enda verre er det syns jeg når en sitter med et lass med sympto.

Lettere sagt en gjort det. Sierdet hver mnd. at nå må jeg vente til den 10. dagen i allefall, men har jeg klart det nei. Enda verre er det syns jeg når en sitter med et lass med sympto.

Pleier ikke å klare deg jeg heller. Vi får se nå da. :p

Jippi, håpe du e gravid no å at spiren sitt i 9 mnd :) Masse lykke til med testing, regne med d blir iløpet av hælga.... ;)

Gjett hvilke planer jeg har for helga...

1386339279998.jpg

Her blåser det ganske mye. Naboens flaggstang knakk istad og inne i huset kjenner jeg at veggene "beveger" seg når det kommer kraftige kast. :confused:

*Taster på app på mobilen*
Her er trær revet opp med rota, og en pus ble tatt av vinden

Aua... Satser på at det er el smerter... Men aua... Kjennes nesten ut som om mensen kommer.

Kan varmeflaske hjelpe? Det hjelper jo med varme mot menssmerter og rier, så sikkert mot dette også? Og ikke uheldig i forhold til egget, håper jeg?

Holder jo egentlig på å lage papperkakedeig, så ungene kan bak i morgen! Ikke tid til å sitte sammenkroket med smerter.

Her er trær revet opp med rota, og en pus ble tatt av vinden
En katt? Hvordan gikk det? Huff, det høres jo nesten litt komisk ut, men når man tenker på at det er "på ekte" (som 5-åringen sier), er det jo ikke det :confused:

Her sitter jeg og ønsker meg at noen av trærne utenfor skal velte... Men skjer det? Nei! De skal vel ta all sola til sommeren også, tenker jeg.

Speinnanes :) Håpe du havne på Augustforumet æ :)
Hadde vært fint det :-) Følger gjerne etter deg!

Har ikke så mye håp da. Jeg og mannen jobbet litt motsatt av hverandre rundt EL, så ble lite sengekos :-/

Tok forresten en test i går og den var blenda, så regner med TR kommer i morgen jeg, selv om hun IKKE er velkommen! Har mensmurringer også nå, så det ser ikke så lyst ut.

Hvordan går det med deg da? Noen symptomer, eller er du i fin form?

Kan varmeflaske hjelpe? Det hjelper jo med varme mot menssmerter og rier, så sikkert mot dette også? Og ikke uheldig i forhold til egget, håper jeg?

Holder jo egentlig på å lage papperkakedeig, så ungene kan bak i morgen! Ikke tid til å sitte sammenkroket med smerter.
Høres ikke noe særlig ut :-(

Varmeflaske er behagelig ved magesmerter det, men ikke så praktisk å kombinere med baking.

Hadde vært fint det :) Følger gjerne etter deg!

Har ikke så mye håp da. Jeg og mannen jobbet litt motsatt av hverandre rundt EL, så ble lite sengekos :-/

Tok forresten en test i går og den var blenda, så regner med TR kommer i morgen jeg, selv om hun IKKE er velkommen! Har mensmurringer også nå, så det ser ikke så lyst ut.

Hvordan går det med deg da? Noen symptomer, eller er du i fin form?

Heisann :)
Formen e fin,null symptomer enda, så det ser lovende ut :)

E itj sikkert tanta dukke opp enda da....håpe hu held sæ langt unna!!! :)
Itj aill som teste positivt før etter ikm :)

Æ trudd i hvert fall ikke at det skoill klaff sist mnd, sia gubben kun va heim ei kort hælg, å d va 5 daga før positiv el-test :p
Æ krysse fingran for positiv test imårra t dæ æ :)

En katt? Hvordan gikk det? Huff, det høres jo nesten litt komisk ut, men når man tenker på at det er "på ekte" (som 5-åringen sier), er det jo ikke det :confused:

Her sitter jeg og ønsker meg at noen av trærne utenfor skal velte... Men skjer det? Nei! De skal vel ta all sola til sommeren også, tenker jeg.
Kjedelig med trær som skygger for sola! Hadde vært supert om stormen kunne renske litt opp i trær vi gjerne vil ha bort, men sånn er det nok ikke :-)

Heisann :)
Formen e fin,null symptomer enda, så det ser lovende ut :)

E itj sikkert tanta dukke opp enda da....håpe hu held sæ langt unna!!! :)
Itj aill som teste positivt før etter ikm :)

Æ trudd i hvert fall ikke at det skoill klaff sist mnd, sia gubben kun va heim ei kort hælg, å d va 5 daga før positiv el-test :p
Æ krysse fingran for positiv test imårra t dæ æ :)
Gir ikke helt opp før TR kommer da ;-)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp