**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Ja, men ukene går jo så fort!!! så veldig greit å ha ting på plass! :) Snø hadde vært toppen! kom noen fjoner her i går, men de så mest ut som hagl, helt runde og harde. Men i natt har det blåst som bare det igjen...kunne ikke den vinden tatt med seg litt snø også?

Ja, det blåser noe enormt her og. Jeg vil egentlig ha fredelig, rolig snøfall jeg. Sånn skikkelig julestemning snøfall. Når de faller sakte ned i store flak og legger seg som et hvitt teppe og lager lysere stemning utendørs. <3

Nei, det er egentlig altfor kort til jul. Jeg har masse jeg skulle gjort før jul. :p

Ja, det blåser noe enormt her og. Jeg vil egentlig ha fredelig, rolig snøfall jeg. Sånn skikkelig julestemning snøfall. Når de faller sakte ned i store flak og legger seg som et hvitt teppe og lager lysere stemning utendørs. <3

Nei, det er egentlig altfor kort til jul. Jeg har masse jeg skulle gjort før jul. :p

Jaaa, sånn snø er det beste!! men når det først skulle blåse så mye, så kunne den heller hatt med seg snø enn sol for min del! Men det hjelper litt med julemusikk og mørke kvelder også!

jeg har alltid store planer for julekort, pakkekalender og julegaver...men det meste skjer i sisteliten, halvgjort! like kjedelig vært år!! :P

Haha, nå kom mini drassende med løpesykkelen sin, og med min sykkelhjelm på! Han er passe herlig :D

Blåst mye her i dag også.
Og varmt. En 6-7 grader.
Har lyst på rolig snøfall med store filler

Jaaa, sånn snø er det beste!! men når det først skulle blåse så mye, så kunne den heller hatt med seg snø enn sol for min del! Men det hjelper litt med julemusikk og mørke kvelder også!

jeg har alltid store planer for julekort, pakkekalender og julegaver...men det meste skjer i sisteliten, halvgjort! like kjedelig vært år!! :p

Haha, nå kom mini drassende med løpesykkelen sin, og med min sykkelhjelm på! Han er passe herlig :D

Hihi...

Føler heldigvis at de fleste føler de har mye de skulle ha gjort før jul, litt bra, for da føler jeg meg ikke så elendig for at jeg henger etter selv. :p

Fader heller..
Leter og leter, men finner ikke.
Hvor i svarteste la jeg den i fjor :confused004:confused004:confused004

Er det noen her som har litt julestemning å sende meg?

Jeg klarer ikke annet enn å se kaos og stress

Jeg har hatt masse julestemning. Det begynte vel i oktober en gang. Har bare ventet på at det skal bli advent så jeg kan hente frem ting. Nå er advent her og julestemningen min har dratt sin vei.... Huset er rotete og julepynten er gjemt vekk:)

Jeg sitter og lurer på kroppen min. Masse menssmerter nå, så lurer på om jeg nok ikke har hatt EL allikevel. Kroppen har kanskje bare gjort et første forsøk. Hmm.. Får vel vente og se på tempen da. Underlige kroppen.

Sitter med det samme selv.
Lurer nesten på om jeg skal ta en EL-test til..

Jeg liker faktisk aller best når kroppen har EL på samme dag jeg. Mye enklere å forholde seg til, og da stoler jeg jo på det. Nå synes jeg det bare er surr.

Håper du har hatt EL og full klaff. :)

Men, det er vel lov at han kommer inni deg selv om dere har gitt opp og har god sex? Eller? :rolleyes:
Ja, men han liker å variere... Jeg sagt at det stresser meg :P Så vi har blitt enige om at han må komme inni meg. So much for å ikke tenke på det liksom :P

Okei, får Google bruken av det da... ble nysgjerrig jeg nå :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uff, er hjemme alene i kveld, så nå har jeg sitti og sett noen gamle episoder med jordmødrene...er jo ikke sundt å se egentlig! Sitter og tørker tårer i ene øyeblikket når man ser gleden og stoltheten til mødrene når ungen er ute. Også er det en episode hvor det handler mye om dødføsler og sånt...omg! jeg håper virkelig jeg slipper å oppleve det! Så da tørker man noen tårer i medfølelse for de og...og litt for de som har tøffe fødsler! Ble i grunnen sittende å tørke noen tårer for alle barna som ble født :P jaja :) Og enda håper man på å gjennomgå akkurat det samme...

Jeg er en av dem som er litt provosert av at hun legger ut bilde av seg selv i sexy undertøy 4 dager etter fødselen, men det er ikke lov å si høyt for da er man misunnelig på kroppen hennes og en av de som vil kvinner verst. Men da føler jeg meg misforstått. For all del. Hun har jo trent masse og har en flott kropp, og sikkert litt genetikk også som tilsvarer at det er sånn kroppen hennes er. Det provoserer meg ingenting. Folk må gjerne ha flat mage og jogge dagen etter fødselen for min del. :)

Det som provoserer/irriterer meg (vet ikke egentlig hvilket ord som passer) er jo ikke at magen hennes er borte og at hun har sixpack, men at det er det hun velger å poste nå. Hvorfor velger hun å poste det nå? Hun vet at 200 000 (eller noe sånt?) følger med på alt hun gjør, og at når hun gjør noe spektakulært så når det mediene (sånn at 1 million får med seg det hun gjør). Så hva er budskapet hennes? Det er det som irriterer meg. Hun vet jo at hun har en haug av unge kvinner som følger bloggen hennes. Hva ønsker hun å si til dem i sexy undertøy med six-pack mage under en uke etter fødselen? Kunne ikke sexy-bildene ventet noen måneder? Så kunne hun heller holdt babyen mens hun gikk i noe tettsittende klær som også kunne vist at magen er borte (uten at det var budskapet sånn med en gang)? Tja. Det er det som irriterer meg. At jeg ikke forstår budskapet, og opplever at hun ikke forstår hva slags rollemodell/påvirkning hun faktisk er. Man kan absolutt ikke skylde på at hun vil gi noen anoreksia, men det hadde jo ikke skadet om hun selv forsøkte å begrense kroppsfokuset noe av og til? Tenker jeg da. Men det henger kanskje også sammen med at jeg ikke synes undertøysbilder og internett hører sammen i utgangspunktet, ville aldri kunnet poste noe sånt uansett (og jeg har vært fornøyd med kroppen min stort sett jeg altså, så det er ikke derfor). :p Kroppen hennes er flott den, jeg personlig vil ikke være så tynn, men for all del, hun har jobbet hardt for kroppen, og er stolt og fornøyd med den - gratulerer med den - bra jobba! :) Det er formidling og budskap jeg stusser over, er ikke hun journalist da? Hva er storyen? :)

Okei, får Google bruken av det da... ble nysgjerrig jeg nå :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bruken er at du får det utskrevet på resept av gynekolog om du har lavt progesteron. :)

Lavt progesteron gir ofte kort lutealfase, man kan begynne å spotte tidlig (lenge før tr) eller hyppige, tidlige spontanaborter.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp