**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tuppeline: Gratulerer masse
FruJohnsen: Er dere ikke prøvere lenger?
joda det er bare så lenge til vi får hjelp at vi gidder ikke teste og sånn. Det har jo ikke gått enda, så hvorfor skal det gå nå liksom.. vi har sex, men det er det.

- Taster med appen -

Tror egget ble sluppet i går kveld.
Har negativ EL-test nå, så er vel 1 DPO..

Ok. Jeg er litt forvirret nå. Jeg lurer på om jeg er 2 dpo.... Kopierer innlegget mitt fra tempetråden;

Jeg lurer på om jeg er 2 dpo..... Hva skjer? Nå er jeg veldig nysgjerrig på tempen i morgen hvert fall. Dagens EL-test var helt klart negativ. Jeg har ikke eggehvitte utflod lengre og tappen er begynt å bli hard og den er lukket. Tempen har jo også gått opp, sånn som den pleier dpo før den går enda mer opp. Så jeg lurer på om jeg er 2 dpo. Og da håper jeg virkelig at aksjeinnlegg fredag kveld holder, for jeg har ikke lagt inn aksjer før det. Jeg har jo aldri hatt eggløsning før cd 16 tidligere. Om jeg er 2 dpo så hadde jeg EL på cd 10.

Den EL-testen jeg tok på fredag tok jeg jo både for sent og uten egentlig å følge alle reglene (altså EL-testen på cd 10, den som er nest øverst på bildet). Så den skulle kanskje vært positiv.. Jeg synes jo den var veldig sterk de første minuttene, men så synes jeg jo den var negativ til slutt. Jeg har flere ganger fått positiv EL-test samme dag som EL.

Jaja. Her er testene fra cd 9 (øverst) til cd 12 (nederst), ingen av dem er jo positive. Jeg begynte med EL-tester så tidlig fordi jeg fikk halvåpen tapp, mens/EL-smerter, kvalme og eggehvitte utflod.

pp-6-png.41944

Dere som bruker Crinone - er det krise om man ikke få begynt før på ettermiddagen 4 dpo? Jeg skal til gynekologen på tirsdag, og håper jo å få Crinone da. Skulle jo egentlig ikke hatt EL før fredag neste helg (CD 17, min "vanlig" EL-dag).

Jeg ville tenkt at du er 1 DPO, jeg.
Kan dessverre ikke svare deg når det gjelder Crinone, jeg har bare brukt det fra positiv test

Ja. Ok. Dpo. Dette er så uventet at jeg har litt sånn "ut-av-meg-sjæl"-opplevelse nå. :p

Haha.. Ok. Jeg har lest at etter kjemisk så er det lurt å begynne med Crinone med en gang EL er over så livmoren er næringsrik med en gang egget kommer frem (altså vanligvis 6-10 dpo), så derfor jeg ble stresset nå. Men da tenker jeg at det uansett går bra om jeg er 4 dpo hos gynekologen, siden du er blitt anbefalt å bruke det fra positiv test. :) Takk for svar!

Ingen som er her i dag da? :) Veldig stille på FS i dag synes jeg. Synes nesten man merker at det nærmer seg høst-babyer. Statistikken sier jo at vi skal bli færre her inne de neste månedene sånn egentlig.

Hehe...
Kjenner følelsen.
Jeg er her litt slik frem og tilbake.
Har litt å gjøre

Jeg vurderer å strikke. Vi har fyrt i peisen, tent det første lyset i adventsstaken og jeg har byttet ut en del andre kubbelys i stua med lilla lys. Så nå sitter vi her med masse levende lys. Kjempekoselig. Og det begynner å bli mørkt ute. Snart jul!!! :D

oioioi!!! det er jo heeelt tydelig en strek der!!!! så spennende :D håper det inderlig er en spire som blir værende på besøk leeenge! :D

Ja, men hvor er Tuppeline i dag? Jeg har lyst til å se dagens test!

Jeg har forresten nådd 6000 innlegg og fått sånn flott firkant rundt stjernene mine. :) :p Nå må jeg bare vente til februar, så får jeg VIP-logo. Hurra! BV-avhengig. :D

Kanskje travelt opptatt med årets første desemberdag??

Selv har jeg rota i kjelleren i dag, og fant eskene med julepynt, og jeg tror jeg fant alt, noe lå litt spredd. ren tilfeldighet at jeg fant juletrefoten, så da står den klar til vi skal få juletre i hus litt senere :)
Vi sitter og koser oss med ferske potetlefser med julepølse og et glass julebrus! Smakte utrooooolig godt!!!

Kanskje travelt opptatt med årets første desemberdag??

Selv har jeg rota i kjelleren i dag, og fant eskene med julepynt, og jeg tror jeg fant alt, noe lå litt spredd. ren tilfeldighet at jeg fant juletrefoten, så da står den klar til vi skal få juletre i hus litt senere :)
Vi sitter og koser oss med ferske potetlefser med julepølse og et glass julebrus! Smakte utrooooolig godt!!!

:) Så bra du fant det du trenger. Heldigvis er det jo lenge til jul, nå er det jo den lange avdents-ventetiden først. :D Så koselig! Jeg har lyst på litt snø snart bare.

:) Så bra du fant det du trenger. Heldigvis er det jo lenge til jul, nå er det jo den lange avdents-ventetiden først. :D Så koselig! Jeg har lyst på litt snø snart bare.

Ja, men ukene går jo så fort!!! så veldig greit å ha ting på plass! :) Snø hadde vært toppen! kom noen fjoner her i går, men de så mest ut som hagl, helt runde og harde. Men i natt har det blåst som bare det igjen...kunne ikke den vinden tatt med seg litt snø også?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp