Ble en liten runde i går kveld ja...
Får håpe det holdt
Ja, så bra! Jeg krysset fingrene for at du orket det. Haha.. Mye rart vi heier på her på BV.
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble en liten runde i går kveld ja...
Får håpe det holdt
joda det er bare så lenge til vi får hjelp at vi gidder ikke teste og sånn. Det har jo ikke gått enda, så hvorfor skal det gå nå liksom.. vi har sex, men det er det.Tuppeline: Gratulerer masse
FruJohnsen: Er dere ikke prøvere lenger?
Holder med en gangBle en liten runde i går kveld ja...
Får håpe det holdt
joda det er bare så lenge til vi får hjelp at vi gidder ikke teste og sånn. Det har jo ikke gått enda, så hvorfor skal det gå nå liksom.. vi har sex, men det er det.
- Taster med appen -
Holder med en gang![]()
Jeg ville tenkt at du er 1 DPO, jeg.
Kan dessverre ikke svare deg når det gjelder Crinone, jeg har bare brukt det fra positiv test
Ingen som er her i dag da?Veldig stille på FS i dag synes jeg. Synes nesten man merker at det nærmer seg høst-babyer. Statistikken sier jo at vi skal bli færre her inne de neste månedene sånn egentlig.
Jeg er her..
Jippi!Bra. Synes det er skummelt at det blir helt stille her inne
Hehe...
Kjenner følelsen.
Jeg er her litt slik frem og tilbake.
Har litt å gjøre
oioioi!!! det er jo heeelt tydelig en strek der!!!! så spennendehåper det inderlig er en spire som blir værende på besøk leeenge!
![]()
Kanskje travelt opptatt med årets første desemberdag??
Selv har jeg rota i kjelleren i dag, og fant eskene med julepynt, og jeg tror jeg fant alt, noe lå litt spredd. ren tilfeldighet at jeg fant juletrefoten, så da står den klar til vi skal få juletre i hus litt senere
Vi sitter og koser oss med ferske potetlefser med julepølse og et glass julebrus! Smakte utrooooolig godt!!!
Så bra du fant det du trenger. Heldigvis er det jo lenge til jul, nå er det jo den lange avdents-ventetiden først.
Så koselig! Jeg har lyst på litt snø snart bare.