Tusen takkHurra!Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkHurra!Gratulerer!
8 og 10 kg er jo greit da. Det er jo ikke i nærheten av kategorien alvorlig underernæring hvert fall.
Ja, du hadde utfordring motsatt vei. Jeg kommer til å måtte passe på. Blir bare plass til sunne kcal i mitt kosthold siden jeg ikke kommer til å få lov til å gå noe særlig opp. Så da må jo alt jeg spiser være fornuftig og gi noe nyttig til meg og en liten en.![]()
Jeg har kjempet meg opp ca 12 kilo begge gangene, det er "idealet" for mor og barn. Et par av de kiloene har jeg nok begge ganger gått på på ren viljestyrke.
hva driver damene med i kveld da?? jeg skal ta fatt strikkepinnene, har begynt på et shorts-prosjekt, som jeg håper skal bli en del av juleantrekket til guttungen.
Også prøver jeg å ikke telle dager til ikm, siden det var så dårlig med aksjeinnlegg denne gangnen! (også sier hjernen min: men det er jo typisk at det er daaaa det skjer, også pøver jeg å tenke at det ikke er det likevel) mongohjerne!!!![]()
Jeg har kjempet meg opp ca 12 kilo begge gangene, det er "idealet" for mor og barn. Et par av de kiloene har jeg nok begge ganger gått på på ren viljestyrke.
Siste dagers EL-tester.
Montro om den blir positiv i morgen. ..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, 10 er helt greit, og 8 var jo bare på 30 uker, hun skulle jo vært gravid i 3 mnd til egentlig, så DET tok han vel muligens mer skade av enn at hun ikke gikk opp mer. (Men det gikk veldig, veldig fint med ham altså. 10 uker prematur på tidlig 80-tall, og frisk, velfungerende tobarnsfar nå)Ja, men det også er omdiskutert.Det viktigste er at mor spiser det hun trenger, ikke at hun legger på seg. Men er man normalvektig så må man legge på seg en del om man skal spise det man trenger, hvis ikke går ikke mattestykket opp. I Norge har vi egentlig ganske dårlige retningslinjer for dette med vektoppgang, de er mye bedre utarbeidet i f.eks. USA hvor man faktisk har tatt hensyn til en del av de nye studiene. Men 12 kg som normalvektig er jo perfekt det, men 8-10 kg (på relativt sunt kosthold) er ikke så lite at det er sannsynlig at det blir alvorlig feilernæring var det jeg mente. Så det har nok gått bra for broren din og deg i forhold til hvordan genene er programmert i mors mage.
![]()
AhaÆ hadd et ainna nick før sjø,men kom mæ itj inn på sia mi,å mått lag ny profil å nytt nick, men fekk VIP for æ hadd over 5000 innlegg på det gamle nicket...
Æ har vorre medlem sia 2009 egentlig![]()
Multitaskinghaha, jeg sitter med sinnasnekker`n på tv, laptopen på fanget, og strikketøyet i armene, skriver med en hånd innimellommen er bare glattstrikk nå...og da kan jeg fin gjøre andre ting samtidig
![]()
Wow!Jeg har rundt 15-20.000 med annet nick, siden 2005, men valgte å ta nytt nå.
haha, jeg sitter med sinnasnekker`n på tv, laptopen på fanget, og strikketøyet i armene, skriver med en hånd innimellommen er bare glattstrikk nå...og da kan jeg fin gjøre andre ting samtidig
![]()