**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det slipper min man. Jeg er evneveik på kjøkkenet:)
ote="Foreløpig litt anonym, post: 16775859, member: 85926"]Mannen min klager over maten jeg lager....
Det er for god slik at han spiser så mye at han får vondt i magen[/quote]
Det

God morgen,damer :)
Ha en flott Søndag :)
No e æ snart på vei t tidligvakt, tar en halvtime å gå,det e snødd i natt å ikke brøyta :p

God søndag alle sammen. Ligger i sengen og nekter å stå opp. Blir en kjedelig dag med lesing. Men kanskje en positiv g-test kan gjøre dagen spennende...

Godt du ser framover nå:-) Selv tror jeg enten EL er i dag eller i morgen :-) Hadde vært kjekt om det klaffet denne pp...

Sent from my iPhone using BV Forum

Må nesten se fremover hver pp. Eneste muligheten vi har? :-)

Happy humping! :-) Håper det blir full klaff.

*Taster på app på mobilen*

hoi! Sitter som et slakt i sofaen, har vært ute i skogen og grilla pølser og stekt vafler, nå ligger mini og sover, og jeg lukter fortsatt herlig, sur bålrøyk :P Men fin start på dagen med litt frisk luft :D Det hjelper sikkert på kroppen i denne pp ;)
Hva gjør dere andre i dag da?

hoi! Sitter som et slakt i sofopppussing s p, har vært ute i skogen og grilla pølser og stekt vafler, nå ligger mini og sover, og jeg lukter fortsatt herlig, sur bålrøyk :p Men fin start på dagen med litt frisk luft :D Det hjelper sikkert på kroppen i denne pp ;)
Hva gjør dere andre i dag da?
Flink du er:) her det skikkelig møkkavær:( vi skal jobbe i huset i dag. Evig husprosjekt

Nettopp komme heim fra seinvakt, no blir det lasagne,salat å hvitløksbaguetta :)

Da er EL-tester bestilt, så da vil jeg bli klar til denne PP'en

Lurer på hvorfor jeg er og har vært så mye kvalm i det siste? Og. Hvorfor kjøleskapet lukter så fælt! Og hvorfor testene mine er negative? Er vel kanskje på tide å ta seg en tur til legen...

Lurer på hvorfor jeg er og har vært så mye kvalm i det siste? Og. Hvorfor kjøleskapet lukter så fælt! Og hvorfor testene mine er negative? Er vel kanskje på tide å ta seg en tur til legen...
Håpe du e gravid æ :)

Må vel bestill nån nye æ å gitt :)

Jeg er litt sånn at jeg har mest lyst til å gå over til å ta det som det kommer, litt mer passiv prøving, men jeg vet det holde omtrent til jeg begynner å få EL-smerter.
Da er det for sent å bestille tester, og jeg ender opp på apoteket...
Så bestiller for sikkerhetsskyld.

Da er EL-tester bestilt, så da vil jeg bli klar til denne PP'en

Jeg fikk leveringsbekreftelse fra billig-teste nå, så da er de underveis fra Danmark. Regner med jeg har dem på tirsdag. :) Det er god tid før jeg trenger dem, så det er jo greit. Ny pp, ny sjanse, nytt håp.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp