**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Fristende å legge ungene rett i seng på slike dager!! :p Men det er nok det lureste å bytte bleie, få i dei kveldsmat og ta den derre tannpussen. Har erfart at å legge dei rett i seng er ris til egen bak senere på kvelden :p

Fasiten ble å ta henne med på senga, for jeg fikk henne ikke våken, men hun våknet når jeg byttet bleie på senga. Hun ville ikke opp, ville ikke sove, ville ikke spise, ville ikke kose, vllle ikke.....

Det endte med et par skjeer joghurt til kveldsmat, tannpuss og seng.

Fasiten ble å ta henne med på senga, for jeg fikk henne ikke våken, men hun våknet når jeg byttet bleie på senga. Hun ville ikke opp, ville ikke sove, ville ikke spise, ville ikke kose, vllle ikke.....

Det endte med et par skjeer joghurt til kveldsmat, tannpuss og seng.

Sovnet hun greit igjen?
Hos oss er det alltid ein kamp når snuppa sovner før det er kveld. Da er det raseriutbrudd, alt er galt og hun sovner ikke før leeenge etter leggetid!! :)

Hun sovnet helt greit når alt kom til alt, etter bare å ha vært litt motvillig til alt.

Hun skal jo egentlig ikke sove på dagtid, men har de siste par ukene hatt en tendens til å dubbe av litt, i bhg, i bilen etc, og det er varierende hvor ille det blilr på kvelden. Det gikk heldigvis greit i kveld.

Men nå er mora også leggemoden. Har vel vært det en times tid, egentlig. Regner med at jeg skal stå opp med dem i morgen, så det er bare å få seg noen timer.

God morgen damer.
Her startet dagen kl 05:15 i dag og nå sitter jeg og ser barneTV med minsten.
Senere i dag skal jeg handle og ellers bare slappe av.

Hva er deres planer for dagen?

god morgen

Jeg sitter også og ser barnetv, men jeg begynte ikke dagen før 6.40 da. Etter ei veldig, veldig slitsom natt med begge ungene i vår seng. Det er trangt, og jeg bestemte meg en av de ørten gangene jeg våknet av at jeg var dyttet for langt vekk fra plassen min av lillejenta at hun SKAL vennes av med å komme inn i vår seng hver eneste natt, og den kampen begynner i natt. Gleder meg ikke, men det må bare tas, for jeg får ikke sove når hun er SÅÅÅÅ nærgående.

Planer for dagen ja, altså, jeg må handle inn kalendergaver. Jeg har sånn ca... 6-7 gaver. Det er litt lite av 48.

god morgen

Jeg sitter også og ser barnetv, men jeg begynte ikke dagen før 6.40 da. Etter ei veldig, veldig slitsom natt med begge ungene i vår seng. Det er trangt, og jeg bestemte meg en av de ørten gangene jeg våknet av at jeg var dyttet for langt vekk fra plassen min av lillejenta at hun SKAL vennes av med å komme inn i vår seng hver eneste natt, og den kampen begynner i natt. Gleder meg ikke, men det må bare tas, for jeg får ikke sove når hun er SÅÅÅÅ nærgående.

Uff da.
Sånn sett er vi veldig heldige.
Ungene våre kommer ekstremt sjeldent over i vår seng, og de få gangene de gjør det, blir de bare en liten time

Våre liker voksensengen. Eldste har vi "avvent" et par ganger, og det fungerer egentlig veldig godt, men han hadde et uhell i senga i natt, og jeg orket ikke skifte på senga, så jeg tok ham med inn til oss. men så kom søstra etter. HUN har nemlig fått for vane å sove siste halvdel hos oss, etter at hun lenge har vært så flink, så her må det en endring til.

siste gang jeg våknet ble jeg lykkelig for at klokka var over 6, da ville sikkert guttungen våkne snart så kunne jeg stå opp med ham...

Kjenner til det der Sara, vi har en slik en vi også :p må nok ta tak i det snart, i februar blir det verre :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

God morn,damer :)
Ha ein finfin Lørdag!!!:)
Æ ska på jobb,som vanlig....å plei godt med mine beboere ;)

Jeg skal ryde og vaske huset:( har hatt en super hektisk uke, så her hjemme flyter det over:( Etterpå skal vi ut å leke:)

Jeg skal ryde og vaske huset:( har hatt en super hektisk uke, så her hjemme flyter det over:( Etterpå skal vi ut å leke:)
Æ har hatt mamma på besøk i uka her,så hu har rydda å vaska heim her :)
Hate når æ harhektiske uka å at det flyt over,men sånn e d bærre innimellom ;) Alein me 3 små,gubben bort på arbeid å 100 % jobb...da blir d litt rot av å til :):):)

[quote="Tuppeline, post: 16774208, member: 70611"er]Æ har hatt mamma på besøk i uka her,så hu har rydda å vaska heim her :)
Hate når æ harhektiske uka å at det flyt over,men sånn e d bærre innimellom ;) Alein me 3 små,gubben bort på arbeid å 100 % jobb...da blir d litt rot av å til :):):)[/quote]
Så heldig du er som har en mor som stiller opp:) Livet Ditt høres litt hektisk ut. Jeg jobber ca 80 prosent, men denne uken har det blitt goft over 100 prosent. Mannen jobber hele tiden, så han pleier vi ikke se så mye til. Bare merker at oppvasken øker og rotet formerer seg

[
Så heldig du er som har en mor som stiller opp:) Livet Ditt høres litt hektisk ut. Jeg jobber ca 80 prosent, men denne uken har det blitt goft over 100 prosent. Mannen jobber hele tiden, så han pleier vi ikke se så mye til. Bare merker at oppvasken øker og rotet formerer seg[/quote]
Mamma e utrolig god å ha ja,stille alltid opp,det samme gjør svigermor :) D e litt hektisk no, men etter 4 å sistemainn kjæm å permisjon e over,så ska æ kun jobb 75 % :)
Merkelig kor fort rot å sånt formere sæ.....;):)

Er ikke sikker på om jeg skal le eller være oppgitt over eldstemann..
Altså, han vil se på TV, og han har bestemt seg for hva han vil se (NetFlix).
Jeg sier det får han ikke se. Det programmet er han for gammel til, og jeg orker det ikke (jeg sitter i sofaen ved TV'n, men foran laptopen.
Han blir så sur.
Han løper opp på rommet sitt og sitter der og er sur..

Bør vel være litt oppgitt over temperamentet hans, men på den andre siden må le litt også siden istedenfor å vise han er sur på meg, så går han på rommet sitt..

Er ikke sikker på om jeg skal le eller være oppgitt over eldstemann..
Altså, han vil se på TV, og han har bestemt seg for hva han vil se (NetFlix).
Jeg sier det får han ikke se. Det programmet er han for gammel til, og jeg orker det ikke (jeg sitter i sofaen ved TV'n, men foran laptopen.
Han blir så sur.
Han løper opp på rommet sitt og sitter der og er sur..

Bør vel være litt oppgitt over temperamentet hans, men på den andre siden må le litt også siden istedenfor å vise han er sur på meg, så går han på rommet sitt..
Hehehehe, greit at hainn går på rommet sitt da :)

[
Så heldig du er som har en mor som stiller opp:) Livet Ditt høres litt hektisk ut. Jeg jobber ca 80 prosent, men denne uken har det blitt goft over 100 prosent. Mannen jobber hele tiden, så han pleier vi ikke se så mye til. Bare merker at oppvasken øker og rotet formerer seg
Mamma e utrolig god å ha ja,stille alltid opp,det samme gjør svigermor :) D e litt hektisk no, men etter 4 å sistemainn kjæm å permisjon e over,så ska æ kun jobb 75 % :)
Merkelig kor fort rot å sånt formere sæ.....;):)[/quote]
Da er du virkelig heldig:) mamma har mer enn nok med seg selv. Svigermor er alkohiliker, så hun får ikke komme hit. Vet det kanskje er litt strengt,!Men hun lager bare problemer og vi har prøvd å hjelpe henne i 10 år, så da tenker jeg at nok er nok...

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp