**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg er blitt ordentlig klar for ny syklus. Jeg er veldig glad for at man kan se fremover og telle dager så raskt igjen. Men det er kjedelig å vente på EL. Må få bestilt tester også. Og sette grapefruktjuice på handlelisten. :-)

*Taster på app på mobilen*

Jeg er blitt ordentlig klar for ny syklus. Jeg er veldig glad for at man kan se fremover og telle dager så raskt igjen. Men det er kjedelig å vente på EL. Må få bestilt tester også. Og sette grapefruktjuice på handlelisten. :)

Må også bestille flere EL-tester.
Har vel EL om en 8-10 dager.
Mannen har også (endelig) begynt å gumle nøtter..

Må også bestille flere EL-tester.
Har vel EL om en 8-10 dager.
Mannen har også (endelig) begynt å gumle nøtter..

Skal nøtter også hjelpe? :) Hihi.. Greit nå i juletider da, med så mye nøttegodt.

Mannen min liker ikke å ta tabletter, og nøtter inneholder en del zink..
Sist vi var prøvere fant jeg også noe om at nøtter kan være bra for svømmerne..

:) Skjønner. Det skader vel uansett ikke med litt nøtter, mye bra i nøtter.

Kjapp googling tilsier at jeg skal servere mannen valnøtter fremover!!!

Det er han jo glad i, så det skal jeg kjøpe inn :)

Æ håpe mensen kjæm 4 Desember, for gubben e heim t neste el da....;)
Å så må æ handle grapefruktjuice igjæn :)

Jeg er blitt ordentlig klar for ny syklus. Jeg er veldig glad for at man kan se fremover og telle dager så raskt igjen. Men det er kjedelig å vente på EL. Må få bestilt tester også. Og sette grapefruktjuice på handlelisten. :-)

Godt du ser framover nå:-) Selv tror jeg enten EL er i dag eller i morgen :-) Hadde vært kjekt om det klaffet denne pp...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hainn e bort fram t jul no pga kurs å jobb :) Ellers så jobbe hainn mest heim å e ikke så mytji bort :)

Hainn e bort fram t jul no pga kurs å jobb :) Ellers så jobbe hainn mest heim å e ikke så mytji bort :)
Det var jo bra :-) Er ikke så lett å være prøver med en mann som er mye borte. Satser på at han blir hjemme neste gang du har EL da!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hate aill dein her ventinga mens man prøve å bli gravid....venting,venting å atter venting!!!!!!:p

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp