Beklager alle skrivefeilene, paden min lever litt sitt eget liv..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er blitt ordentlig klar for ny syklus. Jeg er veldig glad for at man kan se fremover og telle dager så raskt igjen. Men det er kjedelig å vente på EL. Må få bestilt tester også. Og sette grapefruktjuice på handlelisten.
*Taster på app på mobilen*
Må også bestille flere EL-tester.
Har vel EL om en 8-10 dager.
Mannen har også (endelig) begynt å gumle nøtter..
Skal nøtter også hjelpe?Hihi.. Greit nå i juletider da, med så mye nøttegodt.
Mannen min liker ikke å ta tabletter, og nøtter inneholder en del zink..
Sist vi var prøvere fant jeg også noe om at nøtter kan være bra for svømmerne..
Kjapp googling tilsier at jeg skal servere mannen valnøtter fremover!!!
Det er han jo glad i, så det skal jeg kjøpe inn![]()
Godt du ser framover nåJeg er blitt ordentlig klar for ny syklus. Jeg er veldig glad for at man kan se fremover og telle dager så raskt igjen. Men det er kjedelig å vente på EL. Må få bestilt tester også. Og sette grapefruktjuice på handlelisten.
*Taster på app på mobilen*
Krysser fingene for detÆ håpe mensen kjæm 4 Desember, for gubben e heim t neste el da....
Å så må æ handle grapefruktjuice igjæn![]()
Krysser fingene for detEr han ofte borte ifbm jobb, mannen din?
Sent from my iPhone using BV Forum
Det var jo braHainn e bort fram t jul no pga kurs å jobbEllers så jobbe hainn mest heim å e ikke så mytji bort
![]()
Tusen takkDet var jo braEr ikke så lett å være prøver med en mann som er mye borte. Satser på at han blir hjemme neste gang du har EL da!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hate aill dein her ventinga mens man prøve å bli gravid....venting,venting å atter venting!!!!!!![]()

Helt enig! Venting er slitsomt!!!Hate aill dein her ventinga mens man prøve å bli gravid....venting,venting å atter venting!!!!!!![]()