**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Dette er gøy:

Magen til Sara: Bonusen
Magen til FruJohnsen: Femlingene
Magen til Lykkeliten: Uff Bønne

Jeg liker det! For en gjeng!

Tror ikke mannen går med på å flytte til Sahara, han vil ikke engang la meg dra på tur med jobb til afrika...

Oj, det var strengt. Kan jo ikke være sånn bastant motstander av Sahara før han har prøvd!

Men hvorfor fikk du ikke dra med jobben?

Ja, lurt det. Om ingen andre forstår oss så forstår vi i det minste hverandre?

Vi forstår hverandre utmerket.
Det eneste smådumme med at vi sikter på samme terminforum er at vi denne syklusen havner med så nr termin at vi kan komme til å være litt opptatt samtidig. Jeg tror nemlig jeg godt kunne tenke meg deg som "sladrevenn". Og skravlevenn :)

Hehe, jau.
Jeg bryr meg ikke akkurat heller, da svigers så og si alltid bruker bil, og bor i Sverige der det er godtatt :p

Jada, jeg tulla litt. Og når de snakker svensk resten av tiden også så skjønner jo folk fort at det bare er et ord man ikke er vant med. Tror jeg hadde reagert (altså ikke sagt noe høyt eller noe, men tenkt : "Oj hei du") om jeg hørte en norsk dame kalle jentungen sin for Tøsen. Men fra og med i dag så vet jeg jo at det kommer fra Sverige og er innafor. Så da er det jo greit. :p

Vi forstår hverandre utmerket.
Det eneste smådumme med at vi sikter på samme terminforum er at vi denne syklusen havner med så nr termin at vi kan komme til å være litt opptatt samtidig. Jeg tror nemlig jeg godt kunne tenke meg deg som "sladrevenn". Og skravlevenn :)

Ja, det hadde vært veldig stas. Men når "pleier" du å føde i forhold til termin? Du har kanskje svart på dette før, men jeg har altså ikke stålkontrollen på all informasjonsflyten lenger. Etter oktober-innsatsen vår så er jeg litt på overload.

Oj, det var strengt. Kan jo ikke være sånn bastant motstander av Sahara før han har prøvd!

Men hvorfor fikk du ikke dra med jobben?

Turen ble avlyst før den ble lansert. (Eller, utsatt, egentlig)

Så samtalen forløp omtrent som det her:
-Vet du, vet du? Vi skulle egentlgi dradd til afrika, den turen som ikke ble noe av da, fordi *sett inn forklaring fra ledelsen*
-Vet du? det er like bra, for DIT? skummelt!

Ja, det hadde vært veldig stas. Men når "pleier" du å føde i forhold til termin? Du har kanskje svart på dette før, men jeg har altså ikke stålkontrollen på all informasjonsflyten lenger. Etter oktober-innsatsen vår så er jeg litt på overload.

Første, nesten en uke over termin
Andre: to dager før. Jeg var IKKE klar, hadde jo lagt planer for hva jeg og mamma skulle gjøre de neste dagene av forberedelser. Jeg skulle jo ikke føde før noen dager over termin?

Tema afrika kommer til å tas opp igjen dersom/når det blir aktuelt med den turen med jobb likevel altså.

Men med min flaks kommer den vel mens jeg er i perm, nå som jeg sikter på baby.

Turen ble avlyst før den ble lansert. (Eller, utsatt, egentlig)

Så samtalen forløp omtrent som det her:
-Vet du, vet du? Vi skulle egentlgi dradd til afrika, den turen som ikke ble noe av da, fordi *sett inn forklaring fra ledelsen*
-Vet du? det er like bra, for DIT? skummelt!

Hihi.. Afrika er jo et veldig stort kontinent da. Fnis. Men da var det jo enkelt og greit da, avlyste turer er liksom ikke så mye mer å få gjort noe med.

Sahara planene da. Tror du det finnes noe Finn.no eiendomsmarker for Sahara eiendommer?

Jada, jeg tulla litt. Og når de snakker svensk resten av tiden også så skjønner jo folk fort at det bare er et ord man ikke er vant med. Tror jeg hadde reagert (altså ikke sagt noe høyt eller noe, men tenkt : "Oj hei du") om jeg hørte en norsk dame kalle jentungen sin for Tøsen. Men fra og med i dag så vet jeg jo at det kommer fra Sverige og er innafor. Så da er det jo greit. :p
*kremt*
og Bergen ;)

Første, nesten en uke over termin
Andre: to dager før. Jeg var IKKE klar, hadde jo lagt planer for hva jeg og mamma skulle gjøre de neste dagene av forberedelser. Jeg skulle jo ikke føde før noen dager over termin?

Hihi.. Når de vil ut så vil de visst ut har jeg hørt rykter om.

Tema afrika kommer til å tas opp igjen dersom/når det blir aktuelt med den turen med jobb likevel altså.

Men med min flaks kommer den vel mens jeg er i perm, nå som jeg sikter på baby.

Hvor i Afrika var det det var da? Høres jo veldig spennende ut da. Tja. Når bonusen er unnfanget så får du passe på å påvirke så Afrika-planene blir forskjøvet til det passer for deg å bli med.

Det var veldig konkret hvor vi skulle, men det blir faktisk også såpass konkret "fortelle hvor jeg jobber" at det har jeg ikke så lyst til. (For all del, om noen andre som jobber der har lest dette, så vet de jo det da, det er ikke mange som planlegger og avlyser (avsløring av hva som var planen i form av avlysningen/utsettelsen) sånne turer, antar jeg?

Men, vel, vi skulle dradd i høst, det ble ikke "men kanskje neste år"? Vi får se, jeg er jo ikke gravid enda engang...

Det var veldig konkret hvor vi skulle, men det blir faktisk også såpass konkret "fortelle hvor jeg jobber" at det har jeg ikke så lyst til. (For all del, om noen andre som jobber der har lest dette, så vet de jo det da, det er ikke mange som planlegger og avlyser (avsløring av hva som var planen i form av avlysningen/utsettelsen) sånne turer, antar jeg?

Men, vel, vi skulle dradd i høst, det ble ikke "men kanskje neste år"? Vi får se, jeg er jo ikke gravid enda engang...

Ah. Sant. Det forstår jeg jo. Jeg liker jo heller ikke å røpe info som er sporbar. Null problem.

"Men kanskje neste år" kan du jo få dem til å bruke på nytt og på nytt helt til det passer. :p

Og vi håper jo at du snart snart snart er gravid med Bonusen! (Kanskje allerede?)

Allerede hadde vært fint. Lille bonusen :)

Allerede hadde vært fint. Lille bonusen :)

Jepp. På seiltur nedover egglederen på leting etter næringsrik livmorslimhinne. Heia bonusen!

Vi snakker visst fremdeles forbi hverandre med andre Sara, jeg tror ikke vi fikk noen oppklaring i hvor det var vi var uklare.

Fikk nesten lyst til å jobbe med forskning jeg nå, vi var litt på labb i studietiden (ikke med mennesker). Kunne vært spennende å teste ulike nivåer av hcg og progesteron stimulering i forhold til symptomer, og også om samspillet mellom de to spiller noen rolle.

Vi snakker visst fremdeles forbi hverandre med andre Sara, jeg tror ikke vi fikk noen oppklaring i hvor det var vi var uklare.

Fikk nesten lyst til å jobbe med forskning jeg nå, vi var litt på labb i studietiden (ikke med mennesker). Kunne vært spennende å teste ulike nivåer av hcg og progesteron stimulering i forhold til symptomer, og også om samspillet mellom de to spiller noen rolle.

Jeg har heller ikke tatt en test for det.

Jeg er tett i nesen og sår i halsen, og har sekret som kan minne tidvis om EL-slim og tidvis mer tykt og gult fra NESEN. Jeg nyser også. Og har vagt forhøyet kroppstemp.
Jeg vet at jeg er forkjøla.

Forskning på hcg og progesteron hadde vært gøy. Ja, og sånnsett også en urinprøveanalysator i doskåla...

Vel, vi må nok bare fortsette, men ja, neste skal på babysvømming, håper det er tidsnok.

Yngste ER jo nemlig født i vann. Ikke at det hjelper...
Hmm... Det er ikke bare bare med vann! Babysvømming er greit det, gikk med eldstemann :-) Var ikke helt fornøyd med opplegget her da, men han har i alle fall aldri vært redd for vann/vann i ansiktet osv.

Sent from my iPhone using BV Forum

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp