**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg kjenner at det blir sterkt redusert skravling i dag. Jeg er ikke i form

Jeg blir så lei meg, det er så mange som ikke skulle hatt barn som popper ut unge på unge, også sitter vi her med så mye kjærlighet å gi, barneløse.. Det er skikkelig vondt begrep, ufrivillig barnløshet..

- Taster med appen -

Jeg kjenner at det blir sterkt redusert skravling i dag. Jeg er ikke i form
Ikke jeg heller, søker terapi i hekling og musikk

- Taster med appen -

Kveldens oppdatering:

Lykkeliten 4, 59 innlegg
stinefine 7, 37 innlegg
Sara 8, 34 innlegg
Foreløpig litt anonym 15, 29 innlegg
Tuppeline 57, 11 innlegg

God natt, damer :)
Håpe dokk kjæm på Juli snart!!!!!:D

Jeg er litt.. slått ut.. dagen har vært lang og i kveld, tung. Mannen har heldigvis tatt godt vare på meg etter han kom hjem fra jobb. <3

Jeg er litt.. slått ut.. dagen har vært lang og i kveld, tung. Mannen har heldigvis tatt godt vare på meg etter han kom hjem fra jobb. <3

Bra mannen <3

Håper resten av helgen blir bedre.

Jeg blir så lei meg, det er så mange som ikke skulle hatt barn som popper ut unge på unge, også sitter vi her med så mye kjærlighet å gi, barneløse.. Det er skikkelig vondt begrep, ufrivillig barnløshet..

- Taster med appen -

Alle jeg kjenner/vet om som er ufrivillig barnløse hadde vært fantastiske foreldre. Så tålmodige og fulle av kjærlighet, og de samarbeider så godt. De har vel måttet tåle så mye at de har blitt sterkere sammen (de jeg kjenner hvert fall). Jeg har tenkt det samme som deg mange ganger. Hvorfor så mange som ikke burde hatt barn og samtidig noen som virkelig burde ha hatt det. <3 Håper det klaffer for deg snart.

God hælg,damer :)

Ha en finfin Lørdag :)

No ska æ snart t jobb å kos mæ :p

God hælg,damer :)

Ha en finfin Lørdag :)

No ska æ snart t jobb å kos mæ :p
God tur på jobb!
Her sto jeg opp, lagde grøt til meg og snuppa, og satte på kaffetrakteren. Så ble jeg plutselig overhvelmet av en følelse... Det er jo snart jul!
Det var helt merkelig, men fikk ro i sjela, og kjenner fortsatt på den følelsen. Mørkt ute, varm kaffe, grøt , ullsokker på beina... Ahhhh

Det går mot jul, ja. Det er nå en stund igjen, men det er november, så det går den veien.

Det går mot jul, ja. Det er nå en stund igjen, men det er november, så det går den veien.
Sant det.
Nei, det er vel første gang på lenge jeg kjente ro. Ro i kroppen, ro i sjela.. Vanskelig å forklare, klarer ikke helt sette fingeren på det.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp