**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Uklart der også gitt.

Negativ.... Tror jeg, men kontrollstreken var så svak på midten at.. Ikke veldig negativ i alle fall.

Jeg vil være 2 dpo!

Hmm..

Tapp og sekret?

Jeg hadde ikke positiv test i dag heller jeg. Forsinket EL denne runden her altså.

Dagens test nederst, CD 16;

20131101_131655.jpg

Du 2 DPO, jeg 1 DPO.
Da kan vi få || samtidig, og løpe over og overraske Tuppeline på juli -14 :)

Liker det! Jeg nærmer meg august jeg nå altså, med senere EL. Ligger jo helt i grensen der. Får se hva som skjer de neste dagene.

Plan for i dag.

- Gå en liten tur
- Rydde stue og kjøkken
- Søke opp en oppskrift på gresskarsuppe
- Skrive handleliste
- Handle
- Vaske klær
- Lage suppe
- Lage kakepynt
- Gå i dusjen, og gjøre meg fin til mannen kommer hjem

Ikke sikker på om jeg får pratet så mye i dag

Hvilke planer har dere

Ingen planer enda (for resten av dagen). Det er deilig!

Da vet jeg ikke, men de jobber med å få tall fra midnatt, så vi får... Vente og se.

Dotid!!!

Ja, men hvilken midnatt da? Forumets midnatt (som var kl. 23:00 i går) eller reell midnatt. Det er spørsmålet. Jeg hadde 3136 innlegg kl. 17:23. Etter det skravlet jeg vel maks 10 innlegg før kl. 23:00. Etter det ble det vel nesten 100 innlegg. Så om jeg lander på rundt 3150 innlegg på den nye listen fra midnatt så har de brukt feil midnatt.

Vi kan håpe...

På EL og dpo? Ja, det håper vi på nå! Du er 2 dpo jeg er på innspurten til EL, og deretter blir det juli 2014!!! På oss alle sammen.

Plan for i dag.

- Gå en liten tur
- Rydde stue og kjøkken
- Søke opp en oppskrift på gresskarsuppe
- Skrive handleliste
- Handle
- Vaske klær
- Lage suppe
- Lage kakepynt
- Gå i dusjen, og gjøre meg fin til mannen kommer hjem

Ikke sikker på om jeg får pratet så mye i dag

Hvilke planer har dere

Gå tur - chek
Søke opp en oppskrift på gresskarsuppe - chek
Skrive handleliste - chek
Handle - chek
Ryddet halve kjøkkenet til jeg så jeg trengte nye oppvaskbørster...

Liten pause nå så fortsetter jeg..

Besøk av bestisen til 4-åringen, og de river ned huset... *nynne*

Besøk av bestisen til 4-åringen, og de river ned huset... *nynne*

Haha.. Jeg spiser halloween-sjokoladen som mannen ikke delte ut i går. Sa jo at det kom til å ende med at jeg spiser det. *nynne*

Heisann :) Finn itj kabeln t å overfør bilda fra kameraet,men testen i dag vist Gravid 1-2 :cool05

Er lei meg nå..
Ting gikk litt over stokk og stein nå i morges, og mannen og ungene ble seine.
Eldstemann ville absolutt leke og spise godteri (etter han gikk Hallowen i går).

Jeg sa at vi har ikke tid til at han skal leke nå, og han får ikke spise godteri før skolen.
Ba han gå ned å skifte.
Spurte han pent flere ganger før jeg ble streng i stemmen.
Kom ned etter en liten stund, og han hadde fremdeles ikke skiftet.
Ba han skifte igjen.
Han blir så sinna og sier han vil at jeg skal flytte ut siden jeg er så streng...

Jeg ble skikkelig, skikkelig lei meg

Håper dere har blitt gode venner igjen nå. Synes det var trist å lese denne, at du var lei deg.

En venninne av meg ble lei seg for sønnen hennes sa at: "Jeg vil at pappa skal dø". Da var han 4 år og veldig sint. Så sa min venninne: "Det vil du vel ikke? Da kan du aldri snakke med han igjen da." Så svarte 4-åringen: "Joda, det kan man." Så sa venninnen min: "Nei, når noen er døde så kan man aldri snakke med dem, hilse på dem eller gi dem en klem. Sånn som oldemor som vi bare kan besøke på kirkegården." Da hadde 4-åringen blitt helt stille, og resten av dagen ville han bare sitte på fanget til pappa'en sin og han spurte mange ganger: "Du skal ikke dø?" Og han sa også mange ganger: "Pappa får aldri lov til å dø." Så da måtte de etter hvert få han til å roe litt ned med døden igjen motsatt vei. Poenget mitt er uansett at barn sier ting de tenker at vil være vonde og sårende når de er sinte (litt sånn som vi voksne gjerne skulle ønske vi kunne si høyt når vi blir sinte, men som de fleste av oss har sluttet med), men man mener det jo veldig sjelden på ordentlig. Det er jo for å skape en reaksjon. Så jeg håper virkelig du ble glad igjen etterpå. Du har ikke skrevet noe mer om det da, så jeg satser på at du har en fin fredagskveld!

:)

Vi håper, men vi får se.

Gratulerer til deg, i alle fall.

Ja, vi ønsker sterkt å flytte etter, men med min ventende EL så begynner jeg å nærme meg august 2014 OM det klaffer. Og det er jo absolutt ingen garanti for det gitt.

Om jeg ikke har hatt el enda, jeg er veldig usikker, ja da nærmer det seg august for meg også, gitt..

Vi får se.

Tuuuuusen takk!!!!Vart bra letta gitt, sjøl om det varet som forventa :) No håpe æ bærre at dokk fløtte etter!!!!:)

Ja. Med EL på tirsdag (5.11) så blir termin 1. august. Men jeg tror jo EL kommer før det her hos meg altså, jeg har hatt fruktbart uflod i 5 dager og myk, halvåpen tapp i flere dager. Og jeg synes EL- testene blir sterkere. Så det blir nok termin mot slutten av juli,om det klaffer. Men som førstegangsgravid kan det jo fort bli august da, statistisk sett.

Om jeg ikke har hatt el enda, jeg er veldig usikker, ja da nærmer det seg august for meg også, gitt..

Vi får se.

Du skal hvert ha hatt EL/ha EL før tirsdag. Lang nok syklus nå, eller, lang nok frem til EL. Hva heter den tiden igjen. Lutealfasen er jo etterpå, men hva heter perioden tr-EL?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp