stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
Vi får se vi får se =)Du har vel fått nesten 300 flere innlegg? Hvis jeg forstod Sara sin oppsummering rett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får se vi får se =)Du har vel fått nesten 300 flere innlegg? Hvis jeg forstod Sara sin oppsummering rett.
Vi får se vi får se =)

Sånn kan du ikke si!!!!Ja, da har æ testa....no må æ på jobb![]()
Dårlig gjort! Luremus!Ja, da har æ testa....no må æ på jobb![]()
Ikke oppdatert enda
HihiJa, da har æ testa....no må æ på jobb![]()
Men er det riktig at du har lagt inn 4 innlegg før kl. 05:41 i dag? Og jeg er ikke med på listen. Jeg skrev jo sikkert 10-20 innlegg etter kl. 00:00. Jeg synes det virker som det er noe rart med klokken og tellingen på listen altså.
God morgen! Planleggingsdag i barnehagen idag, så vi ser på TV og sløverGod morgen jenter
Sent from my iPhone using BV Forum
God morgen! Planleggingsdag i barnehagen idag, så vi ser på TV og sløverdeilig morgen!
Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Det har det ikke, ikke som jeg har fått med meg ihvertfallGod morgen.
Vet dere om det har kommet noen liste over hvem som vant?
Jaaaa, det er stas med litt ro rundt segSå koselig
God morgen.
Vet dere om det har kommet noen liste over hvem som vant?
Det er tungt når barna slår seg vrange på morgenen. Også vet de hva de skal si for å trykke på knappene våre, for å såre oss mest mulig. Håper du klarer å legge det vekk. God klemEr lei meg nå..
Ting gikk litt over stokk og stein nå i morges, og mannen og ungene ble seine.
Eldstemann ville absolutt leke og spise godteri (etter han gikk Hallowen i går).
Jeg sa at vi har ikke tid til at han skal leke nå, og han får ikke spise godteri før skolen.
Ba han gå ned å skifte.
Spurte han pent flere ganger før jeg ble streng i stemmen.
Kom ned etter en liten stund, og han hadde fremdeles ikke skiftet.
Ba han skifte igjen.
Han blir så sinna og sier han vil at jeg skal flytte ut siden jeg er så streng...
Jeg ble skikkelig, skikkelig lei meg