**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Vi er i November, og konken er over =) stas!

Endte opp på 14867 før kl 00

Da gjør vi det. tar du en titt over lista?

Jeg sjekket nå, den er ikke oppdatert. Jeg drikker juice, ordner meg på badet og pusser tenna. Så sjekker jeg listen på nytt før jeg stuper til sengs. Lang dag. :)

Jeg sjekket nå, den er ikke oppdatert. Jeg drikker juice, ordner meg på badet og pusser tenna. Så sjekker jeg listen på nytt før jeg stuper til sengs. Lang dag. :)
velfortjent senga nå da :) Well done!
*hi5*

Det var veldig gøy å skravle inn i november! Nå er det bare 1 måned til avdent, og det er skikkelig kos, men nå må jeg gå og legge meg. Skal fungere sånn halvveis i morgen også. :p

God natt stinefine! Takk for at du skravlet med meg som kom for sent for alle andre. :D

velfortjent senga nå da :) Well done!
*hi5*

*hi5* right back at you! Fantastisk!

Velfortjent senga nå. Håper puppene ikke er i veien for en god natts søvn. Så snakkes vi snart. Skal ikke fordufte i november, men må nok prioritere oppussingen mannen planlegger. Heldigvis ikke før etter helgen da. :)

Det var veldig gøy å skravle inn i november! Nå er det bare 1 måned til avdent, og det er skikkelig kos, men nå må jeg gå og legge meg. Skal fungere sånn halvveis i morgen også. :p

God natt stinefine! Takk for at du skravlet med meg som kom for sent for alle andre. :D
Takk for i kveld, og god natt. Vi snakkes garantert igjen =)

jeg hadde 480 innlegg 17:31. spent på hvor mange jeg endte opp med :)

Du har vel fått nesten 300 flere innlegg? Hvis jeg forstod Sara sin oppsummering rett.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp