Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var klokken 00 =)
Godt å puste ut litt?Ja. Det var den gitt.
Vi er i November, og konken er over =) stas!
Godt å puste ut litt?![]()
Enig! Puste litt ut nå =)Gratulerer med vel gjennomført fra alle involverte!![]()
Endte opp på 14867 før kl 00
Da gjør vi det. tar du en titt over lista?Jepp. Og så tror jeg at jeg skal hive nedpå et glass grapefruktjuice og legge meg. Må jo tidlig opp i morgen.![]()
Ikke ille det da =)Imponerende. Jeg har 4446 nå. Ble bare 140 innlegg siste dagen.
Da gjør vi det. tar du en titt over lista?
Ikke ille det da =)
velfortjent senga nå daJeg sjekket nå, den er ikke oppdatert. Jeg drikker juice, ordner meg på badet og pusser tenna. Så sjekker jeg listen på nytt før jeg stuper til sengs. Lang dag.![]()
jeg hadde 480 innlegg 17:31. spent på hvor mange jeg endte opp medNei. Men ikke så veldig imponerende heller. Hadde 280 innlegg i går.![]()
velfortjent senga nå daWell done!
*hi5*
Takk for i kveld, og god natt. Vi snakkes garantert igjen =)Det var veldig gøy å skravle inn i november! Nå er det bare 1 måned til avdent, og det er skikkelig kos, men nå må jeg gå og legge meg. Skal fungere sånn halvveis i morgen også.
God natt stinefine! Takk for at du skravlet med meg som kom for sent for alle andre.![]()
jeg hadde 480 innlegg 17:31. spent på hvor mange jeg endte opp med![]()
Takk for i kveld, og god natt. Vi snakkes garantert igjen =)