**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Jeg er veldig enig der!

Ja, ikke sant. Når FS jentene setter seg et mål så jobber de jo hardt for å nå det? Det er jo det eneste vi holder på med her inne til vanlig også. Å jobbe for å nå målet vårt. :p

Ja, ikke sant. Når FS jentene setter seg et mål så jobber de jo hardt for å nå det? Det er jo det eneste vi holder på med her inne til vanlig også. Å jobbe for å nå målet vårt. :p
hehehe, jepp... ingenting er umulig.. det umulige tar bare litt lengre tid... den lever jeg på =)

Ja, men jeg hadde sagt fra til deg at jeg sannsynligvis ikke var her i dag da. :)

Jeg er spent på testen min og tempen din. Håper på positiv test hos meg og stigende temp hos deg. Så følger jeg etter deg om noen dager. ;)

Ja, jeg visste at du ikke skulle være her idag, derfor ble jeg så glad når jeg så deg nå

Jeg oppsummerte det med ETT for deg:

ingenting,

Kan legge til et par til:
dopauser
nedtelling
og....noe mer??

Hahaha.. Ok da. Jeg slo meg ikke helt til ro med 40 sider med ingenting. Jeg synes skravlingen med dere pleier å være litt mer spennende enn det. Men når du slang på resten så falt brikkene helt på plass. Jeg skal telle ned til min dopause kl. 11 i morgen, er så klar for positiv nå, men synes ikke dagens er sterk nok til å være dagen før dagen. :p

Oioi, nesten på 14800!

Ja, jeg visste at du ikke skulle være her idag, derfor ble jeg så glad når jeg så deg nå

Hihi.. Det er koselig da! Jeg ble veldig glad for at du ikke hadde lagt deg så jeg rakk å si hei. Måtte kjøre en omkjøring på vei hjem og det tok 20 minutter ekstra. Det eneste jeg tenkte var: "Nå mister jeg 20 minutter med skravling!"

Sier hun som skulle se om hun klarte 14700 når jeg jakta på 10000. Ja, du skriver dobbelt så mye som meg?

Hahahaha... Vi er for trege Sara.

Stinefine og Tuppeline tar rotta på oss.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp