Jeg er veldig enig der!
Ja, ikke sant. Når FS jentene setter seg et mål så jobber de jo hardt for å nå det? Det er jo det eneste vi holder på med her inne til vanlig også. Å jobbe for å nå målet vårt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er veldig enig der!
hehehe, jepp... ingenting er umulig.. det umulige tar bare litt lengre tid... den lever jeg på =)Ja, ikke sant. Når FS jentene setter seg et mål så jobber de jo hardt for å nå det? Det er jo det eneste vi holder på med her inne til vanlig også. Å jobbe for å nå målet vårt.![]()
Ja, men jeg hadde sagt fra til deg at jeg sannsynligvis ikke var her i dag da.
Jeg er spent på testen min og tempen din. Håper på positiv test hos meg og stigende temp hos deg. Så følger jeg etter deg om noen dager.![]()
Jeg oppsummerte det med ETT for deg:
ingenting,
Kan legge til et par til:
dopauser
nedtelling
og....noe mer??
hehehe, jepp... ingenting er umulig.. det umulige tar bare litt lengre tid... den lever jeg på =)
imponert men ikke importert![]()
Ja, jeg visste at du ikke skulle være her idag, derfor ble jeg så glad når jeg så deg nå
jeg er til låns?Du er importert. Du er ikke fs lenger, egentlig.
beste ordtaketJa, den er kjempefin.![]()
Oioi, nesten på 14800!
jeg er til låns?
hahaha, ja?Sier hun som skulle se om hun klarte 14700 når jeg jakta på 10000. Ja, du skriver dobbelt så mye som meg?
enda bedreDu er på 14801 her.![]()
Er med på denDet kan funke.
Sier hun som skulle se om hun klarte 14700 når jeg jakta på 10000. Ja, du skriver dobbelt så mye som meg?
hahaha, ja?![]()
Hahahaha... Vi er for trege Sara.
Stinefine og Tuppeline tar rotta på oss.