Haha, sårriiii![]()
Det går bra. Jeg får godta at jeg ikke fikk med meg absolutt alt skravla i oktober. Klarte neesten å få med meg alt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, sårriiii![]()
Dere har vært superduperflinke!Ja. Det får vi jo bare vente og se på da? Hmm. Du har gjort en god innsats i oktober hvert fall.Synes vi kan være fornøyd uansett jeg.
Lite man får gjort med det nå da![]()
Det går bra. Jeg får godta at jeg ikke fikk med meg absolutt alt skravla i oktober. Klarte neesten å få med meg alt.![]()
hadde også droppa de 40 sidene, om jeg var deg, og heller fokusert på å raske med meg så mange innlegg som muligDet går bra. Jeg får godta at jeg ikke fikk med meg absolutt alt skravla i oktober. Klarte neesten å få med meg alt.![]()
Orker man ikke, orker man ikke, sånn er detKunne prøvd å skravle enda, enda, enda mer før midtnatt.
Tror ikke jeg orker
Det får være greit.![]()
Kunne prøvd å skravle enda, enda, enda mer før midtnatt.
Tror ikke jeg orker
Det var ikke verd å lese, stort sett...
Jeg er veldig enig der!Nei, men du har jo nådd et stort og morsomt mål nå! Og om du detter ut av topp 20 så har du ligger inne frem til bare noen timer før konkurransen var slutt. Det holder det og i forhold til vår utfordring. I følge meg.![]()
Orker man ikke, orker man ikke, sånn er det![]()
Men jeg hadde jo lyst til å skravle med deg.
Spent på testen din i morgen.
Og tempen min. Og evt testen min, dersom tempen ikke bekrefter dpo.
når kropp sier stopp, er det nok =)Tross alt.
Det var bare en utfordring. Om å vøre topp 20 på et forum. Ikke verdensomspennende viktige saker, tross at
Og det er natt nå
Tross alt.
Det var bare en utfordring. Om å vøre topp 20 på et forum. Ikke verdensomspennende viktige saker, tross at
Og det er natt nå
Oppsummere med 4 ord? Sånn som du pleier.
skravlingen fortsetter i novemberJa, men jeg hadde sagt fra til deg at jeg sannsynligvis ikke var her i dag da.
Jeg er spent på testen min og tempen din. Håper på positiv test hos meg og stigende temp hos deg. Så følger jeg etter deg om noen dager.![]()
koselig skravling =)Jeg oppsummerte det med ETT for deg:
ingenting,
Kan legge til et par til:
dopauser
nedtelling
og....noe mer??
imponert men ikke importertDu rimer.
imponert.