**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
en annen ting er at OM jeg skulle klare en plass på topp 20, så er det jo de fleste der som ikke får premie også...

en annen ting er at OM jeg skulle klare en plass på topp 20, så er det jo de fleste der som ikke får premie også...

Ja, men det har vi sagt hele tiden. Vårt mål var jo ikke å vinne (for det er en trekning), men å klare å havne på topp 20 selv om vi ikke er i mammapermisjon?

Du gjordet det ja!

Med deg og tuppeline i samspill ble det liv!

Oj hjelpes. Da hadde jeg blitt svimmel av å være hjemme også da? :p

Aner ikke, faktisk...

Ok. Du lå jo trygt kl. 17 hvert fall da, og hvis skravlingen din i hovedsak har vært etter det så ligger du vel trygt fortsatt?

Ja, men det har vi sagt hele tiden. Vårt mål var jo ikke å vinne (for det er en trekning), men å klare å havne på topp 20 selv om vi ikke er i mammapermisjon?

Jepp, målet er å klare en plass på topp 20, for å vise at vi kan. Premie er bonus.

Det er det her inne ihvertfall!

Ja. Jeg tror dette blir første dagen i oktober hvor jeg IKKE leser meg opp på skravletråden. 40 sider ble for mye. Jeg har vel tatt 15 tidligere, kanskje opp til 20, men 40... Det var ny rekord for meg. Og jeg sjekket jo for 4 timer siden eller noe. Haha..

Ja. Jeg tror dette blir første dagen i oktober hvor jeg IKKE leser meg opp på skravletråden. 40 sider ble for mye. Jeg har vel tatt 15 tidligere, kanskje opp til 20, men 40... Det var ny rekord for meg. Og jeg sjekket jo for 4 timer siden eller noe. Haha..
Haha, sårriiii :p

Ja, men DET dytter ikke meg ned fra topp 20. Det er det aktivitet på visse lukkede rom som kan gjøre

Ja. Det får vi jo bare vente og se på da? Hmm. Du har gjort en god innsats i oktober hvert fall. :) Synes vi kan være fornøyd uansett jeg.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp