Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg satte i et gir eller to ekstraHahahahaha.. Det var ekstremt.
Det får duge, var det ikke det vi ble enige om?
Jeg satte i et gir eller to ekstra![]()
en annen ting er at OM jeg skulle klare en plass på topp 20, så er det jo de fleste der som ikke får premie også...
Det skjønner jeg godt!tror vi ble eige om det ja, fordi jeg er for trøtt til å holde ut den siste timen
Jaha? Er det skikkelig skravletrykk her nå i dag da?
Skikkelig liv også!Du gjordet det ja!
Med deg og tuppeline i samspill ble det liv!
Du gjordet det ja!
Med deg og tuppeline i samspill ble det liv!
Aner ikke, faktisk...
Det er det her inne ihvertfall!Aner ikke, faktisk...
Ja, men det har vi sagt hele tiden. Vårt mål var jo ikke å vinne (for det er en trekning), men å klare å havne på topp 20 selv om vi ikke er i mammapermisjon?
Ok. Du lå jo trygt kl. 17 hvert fall da, og hvis skravlingen din i hovedsak har vært etter det så ligger du vel trygt fortsatt?
Det er det her inne ihvertfall!
Du har holdt det bra gående siden da!Ja, skravlingen min var i hovedsak etter 20.30 den
Det er det her inne ihvertfall!
Ja, skravlingen min var i hovedsak etter 20.30 den
Haha, sårriiiiJa. Jeg tror dette blir første dagen i oktober hvor jeg IKKE leser meg opp på skravletråden. 40 sider ble for mye. Jeg har vel tatt 15 tidligere, kanskje opp til 20, men 40... Det var ny rekord for meg. Og jeg sjekket jo for 4 timer siden eller noe. Haha..
Lite man får gjort med det nå daJa, men DET dytter ikke meg ned fra topp 20. Det er det aktivitet på visse lukkede rom som kan gjøre
Men nå gir jeg meg.Du har holdt det bra gående siden da!
Ja, men DET dytter ikke meg ned fra topp 20. Det er det aktivitet på visse lukkede rom som kan gjøre
Skjønner det!Men nå gir jeg meg.