**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
om man er våken så, jeg har tenkt å sove deler av disse timene

Men.... men.... oppdatering av topplista.... er det noen som er våken til å se den?
jeg har ikke oversikt!

Heilt perfekt d, æ har hatt 3 pressria,så har mine ploppa ut :)

Hihi :-) Tror 2.mann kom på 2.pressria her, hihi :-) Husker jordmora sa noe sånn som "hvis du presser ordentlig nå, så et han ute på neste ri", og jeg bare måpte for jeg trodde jeg hadde mye lenger igjen!

Sent from my iPhone using BV Forum

om man er våken så, jeg har tenkt å sove deler av disse timene

Men.... men.... oppdatering av topplista.... er det noen som er våken til å se den?
Når kjæm oppdateringa da,mon tro :confused005

Hihi :) Tror 2.mann kom på 2.pressria her, hihi :) Husker jordmora sa noe sånn som "hvis du presser ordentlig nå, så et han ute på neste ri", og jeg bare måpte for jeg trodde jeg hadde mye lenger igjen!

Så stas!

Hihi :) Tror 2.mann kom på 2.pressria her, hihi :) Husker jordmora sa noe sånn som "hvis du presser ordentlig nå, så et han ute på neste ri", og jeg bare måpte for jeg trodde jeg hadde mye lenger igjen!

Fort gjort :) Mått jo stå over ei pressria, så egentlig va d 2 da...

jeg har ikke oversikt!

Dersom, dersom, dersom den blir oppdatert sånn rett etter midtnatt, som den har bltt de siste dagene...

NEI, jeg orker ikke være oppe så lenge, men jeg ville sette pris på at om noen klarte lese den, om de skrev hvem som klarte topp 20 så jeg finner det når jeg våkner..

Dersom, dersom, dersom den blir oppdatert sånn rett etter midtnatt, som den har bltt de siste dagene...

NEI, jeg orker ikke være oppe så lenge, men jeg ville sette pris på at om noen klarte lese den, om de skrev hvem som klarte topp 20 så jeg finner det når jeg våkner..
Kan sikkert få lagt det inn her?

Det blir ikke mæ....æ må sove snart ;):)

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp