Æ e klar for senga æ å gittMuligens det jeg mangler, men jeg er sengeklar altså!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æ e klar for senga æ å gittMuligens det jeg mangler, men jeg er sengeklar altså!
Vi har to do....så lægg testen på doet i 1 etg, for ongan bruke d i 2 etg på natta/mårranDet gjorde jeg også, i første svangerskap i alle fall. Da var det bare jeg som gikk på do om natta....
Heheheheheandre gang også, forresten, for da brukte eldste fortsatt nattbleier...
Men det vil ikke funke tredje gang...
Hehe, vi har to doer, så kan jo legge den på den som alle andre ikek bruker?andre gang også, forresten, for da brukte eldste fortsatt nattbleier...
Men det vil ikke funke tredje gang...
så lenge du husker å gå ned daVi har to do....så lægg testen på doet i 1 etg, for ongan bruke d i 2 etg på natta/mårran![]()
Ta med lappis til senga`?
Hehe, vi har to doer, så kan jo legge den på den som alle andre ikek bruker?men da glemmer man detr sikkert
![]()
Nei det var det daVi har også to, men garantert, da står der der når jeg kommer hjem også, for DIT går jeg jo ikke på morgenkvisten..
Jo da, d huske æ vettu, bruke å smink mæ nede for ongan søv før æ går t jobbså lenge du husker å gå ned da![]()
Hehehehe, æ går alltid på do på mårran, d e d aller første æ gjørVi har også to, men garantert, da står der der når jeg kommer hjem også, for DIT går jeg jo ikke på morgenkvisten..
Første jeg gjør når jeg står opp, er å gå på doJo da, d huske æ vettu, bruke å smink mæ nede for ongan søv før æ går t jobbGår jo hjemmeifra halv 7
![]()
Jeg sier også gulostVi sei gul ost....for den e jo gul å ikke kvit.....
Hehehehe, æ går alltid på do på mårran, d e d aller første æ gjør![]()
Første jeg gjør når jeg står opp, er å gå på do![]()
På do, inne på badetPå do først, ja
På do, inne på badet![]()
Det er stor forskjell!Ja, på do, på badet. Ikke på do på do.
Det er stor forskjell!