Ikke æ eller...tilivakt imårra igjæn....Under to timer.
Men jeg er ikke oppe og skravler alle de timene altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke æ eller...tilivakt imårra igjæn....Under to timer.
Men jeg er ikke oppe og skravler alle de timene altså
jeg har ikke oversikt!om man er våken så, jeg har tenkt å sove deler av disse timene
Men.... men.... oppdatering av topplista.... er det noen som er våken til å se den?
Heilt perfekt d, æ har hatt 3 pressria,så har mine ploppa ut![]()
alle 2 timene![]()
Når kjæm oppdateringa da,mon troom man er våken så, jeg har tenkt å sove deler av disse timene
Men.... men.... oppdatering av topplista.... er det noen som er våken til å se den?

Så stas!HihiTror 2.mann kom på 2.pressria her, hihi
Husker jordmora sa noe sånn som "hvis du presser ordentlig nå, så et han ute på neste ri", og jeg bare måpte for jeg trodde jeg hadde mye lenger igjen!
Sent from my iPhone using BV Forum
Staaaaaakar Sara!Ja, alle to timene. Det føles som ti, akkurat nå.
Fort gjortHihiTror 2.mann kom på 2.pressria her, hihi
Husker jordmora sa noe sånn som "hvis du presser ordentlig nå, så et han ute på neste ri", og jeg bare måpte for jeg trodde jeg hadde mye lenger igjen!
Sent from my iPhone using BV Forum
en elelr annen gang etter midnatt?Når kjæm oppdateringa da,mon tro![]()
jeg har ikke oversikt!
Sååååå seint....da søv æ joen elelr annen gang etter midnatt?
Når kjæm oppdateringa da,mon tro![]()
Sååååå seint....da søv æ jo![]()
Kan sikkert få lagt det inn her?Dersom, dersom, dersom den blir oppdatert sånn rett etter midtnatt, som den har bltt de siste dagene...
NEI, jeg orker ikke være oppe så lenge, men jeg ville sette pris på at om noen klarte lese den, om de skrev hvem som klarte topp 20 så jeg finner det når jeg våkner..
Dersom, dersom, dersom den blir oppdatert sånn rett etter midtnatt, som den har bltt de siste dagene...
NEI, jeg orker ikke være oppe så lenge, men jeg ville sette pris på at om noen klarte lese den, om de skrev hvem som klarte topp 20 så jeg finner det når jeg våkner..
Ja-a!Konkurrasnen går jo til midtnatt, så jeg regner med det ja
jeg vet ikke om det blir meg hellerDet blir ikke mæ....æ må sove snart![]()
Speinnanes, håpe vi aill havne på topp 20m assåKonkurrasnen går jo til midtnatt, så jeg regner med det ja
Vi får sjå imårra tili dajeg vet ikke om det blir meg heller![]()