Ja, dæm må for all del ikke krysses, eller spres....Alt utenom beina![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, dæm må for all del ikke krysses, eller spres....Alt utenom beina![]()
KJæmpeheldigSå heldig da
Sent from my iPhone using BV Forum
Det tror jeg på. Det er vel lettere om man er gravid igjen,synes deet var vanskelig med den terminene jeg hadde i mai, den jeg hadde nå i oktober var ikke så ille, da var jeg jo gravid igjen...
Jeg krysser mine i noen uker til.. etter det er det full fart ut om det passer seg sånnJa, dæm må for all del ikke krysses, eller spres....
Men helst på JuliJeg gleder meg til å se dere alle på Juli. og hvis ikke ,er det masse fin plass på august og september også![]()
Du gjør en super innsats! Jeg VIL være på lag med deg neste skravlekonk altså!
Gla æ ikke va med, for d hørtes kjedelig ut![]()
Det er sånn vi også har tenkt. tror det blir lettere da!Det tror jeg på. Det er vel lettere om man er gravid igjen,
Vi anser jo den spiren vi mistet ikke som vår nummer tre, men som den som ikke ble. Vi jakter fortsatt på nummer tre, og føler ikke at vi mistet et barn, men det ble ikke noe barn likevel. Så vi prøver videre.
Men å komme til den dagen da den som ikke ble skulle blitt født.... da tror jeg det er lettere om jeg har en liten i magen, ja.
Hehehehehehe, håpe d går fort,enkelt å greitJeg krysser mine i noen uker til.. etter det er det full fart ut om det passer seg sånn![]()
18. februarMen helst på JuliNår har du termin igjæn stinefine?
Ja, dæm må for all del ikke krysses, eller spres....
Akkurat som med min første. Vannet gikk kl 4, inn på sykehuset kl 07, ungen føst 09:30Hehehehehehe, håpe d går fort,enkelt å greit![]()
D e jo itj nå arti om det bare blir skrevet masse tull....bedre sånn som vi har hatt det ja å kainn skravle om ailltJa, på slutten ble det det. I begynnelsen, før vi hadde forstått at dette var lov, så hadde vi det kjempegøy. Sånn som nå.
Jeg elsker kiropraktoren min, takket være henne har vi unngått bekkenløsning denne gangen!Mine er kryssede nå.
Det medfører at jeg kjenner på noe som antyder at jeg kanskje ER dpo.
Bekkenet mitt liker ikke sånt pjask i dpo-land lenger.
sånn, ikke krysset mer.
Hehehehehe, pjask...morsomt ordMine er kryssede nå.
Det medfører at jeg kjenner på noe som antyder at jeg kanskje ER dpo.
Bekkenet mitt liker ikke sånt pjask i dpo-land lenger.
sånn, ikke krysset mer.
Det er sånn vi også har tenkt. tror det blir lettere da!
Nummer tre kommer <3Det tror jeg også.
Hadde det vært kommet lenger ville det kanskje føltes annerledes, men 5+2 var det bare... noe som ikke ble. Hjertet begynte aldri å slå det var ikke liv laga, rett og slett. Uendelig trist, men da var det ikke dette som skulle bli vår nummer tre.
Vi håper et blir en, etterhvert.