D e jo itj nå arti om det bare blir skrevet masse tull....bedre sånn som vi har hatt det ja å kainn skravle om aillt![]()
Alt, og ingenting, men SAMMEN. det er da det er gøy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D e jo itj nå arti om det bare blir skrevet masse tull....bedre sånn som vi har hatt det ja å kainn skravle om aillt![]()
Heilt perfekt d, æ har hatt 3 pressria,så har mine ploppa utAkkurat som med min første. Vannet gikk kl 4, inn på sykehuset kl 07, ungen føst 09:30
Wham bam thankjumam!
Det er sånn passe vondtGla æ aldri har hatt bekkenløsning asså![]()
Bortskjemte er vi !Heilt perfekt d, æ har hatt 3 pressria,så har mine ploppa ut![]()
Nummer tre kommer <3
Da e d kjæmpegøy!!! Æ har hatt d vældi fint innpå her i oktoberAlt, og ingenting, men SAMMEN. det er da det er gøy.
Alltid helst førSatser på det. Før eller siden. Helst før, gjerne juli![]()
Det er sånn passe vondt![]()
Ja, å godt e dBortskjemte er vi !
Det er så koselig å lese!Da e d kjæmpegøy!!! Æ har hatt d vældi fint innpå her i oktober![]()
mildt sagtDet er... noe sånn ja.
Da e d kjæmpegøy!!! Æ har hatt d vældi fint innpå her i oktober![]()
Ja, heldigvis!Ja, å godt e d![]()
Ja, Juli e en fin mndSatser på det. Før eller siden. Helst før, gjerne juli![]()
Ja, Juli e en fin mnd![]()
Dein e grei duMen i november hiver vi deg inn på juli, ok? Så får du varme opp der til vi kommer!
Gla æ aldri har hatt bekkenløsning asså![]()
Da hadd d jo passa perfekt med en babyDet er den helt sikkert
Og den eneste sommermnd vi ikke allerede har bursdagsfolk i huset.
Æ banke i bordet no!!!!!Ikke si det høyt!!!!
Du kan fremdeles få det og det er j***
ja, ikke sant.. akkurat som om jeg som sa at "denne gangen kommer jeg til å være ødelagt av bekkenløsning....neeeh, ikke endaIkke si det høyt!!!!
Du kan fremdeles få det og det er j***