Det er den helt sikkert
Og den eneste sommermnd vi ikke allerede har bursdagsfolk i huset.
Kanskje det blir en bursdagsgave til mannen dersom det blir juli barn på oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den helt sikkert
Og den eneste sommermnd vi ikke allerede har bursdagsfolk i huset.
Høres lurt ut!Æ banke i bordet no!!!!!![]()
Tenk så stas!Kanskje det blir en bursdagsgave til mannen dersom det blir juli barn på oss
Bæst å gjør det, for æ vil virkelig ikke ha bekkenløsning!!!Har jobba 100% fram t permisjon med mine første 3 å håpe på d samme noHøres lurt ut!
Det hadd vorre så koselig da, verdens bæste gaveKanskje det blir en bursdagsgave til mannen dersom det blir juli barn på oss
Så deilig å klare det da!Bæst å gjør det, for æ vil virkelig ikke ha bekkenløsning!!!Har jobba 100% fram t permisjon med mine første 3 å håpe på d samme no![]()
Æ har utrolig lette svangerskap, null plaga, å liten mage, så da går det vældi greit å jobbSå deilig å klare det da!
Herlig!Æ har utrolig lette svangerskap, null plaga, å liten mage, så da går det vældi greit å jobb![]()
Bæst å gjør det, for æ vil virkelig ikke ha bekkenløsning!!!Har jobba 100% fram t permisjon med mine første 3 å håpe på d samme no![]()
Godt gjort av jobben din daJeg jobbet frem til permisjon med første ingen antydning til BL.
Med siste var jeg 40% sykemeldt de 6 siste ukene.
Legene ville sykemelde meg 100%, men jobben var flinke til å tilrettelegge
Æ har 3 klin like svangerskap, dæm har vorre heilt lik assåHerlig!
Her kunne ikke ting vært mer annerledes med første og andre svangerskap.. rare greiene![]()
Dein e grei duMå kom etter dokk å da!!!!!!
![]()
Hehe, deilig da!Æ har 3 klin like svangerskap, dæm har vorre heilt lik asså![]()
Æ håpe på det, hadd vorre så koselig om dokk hadd komme på JuliHåper på det!
vi krysser det vi har fr at det skjer"!Æ håpe på det, hadd vorre så koselig om dokk hadd komme på Juli![]()
HærligHehe, deilig da!
jeg må finne meg et behagelig sted å sitte, for det gjorde jeg ikke nåDet viser seg at jeg er trøtt...
Men jeg har litt sånn lyst til å passere et rundt antall innlegg i dag, så da må jeg skravle aktivt mer!
Krysse aillt æ har!!!!vi krysser det vi har fr at det skjer"!