**SKRAVLETRÅD**

Status
Stengt for ytterligere svar.
Det er bare ikke like gjennomførbart på badegulvet til svigermor. Da steller man fra fotenden. Og risikerer å bytte kjole under middagen nyttårsaften....
*dø på seg*

Er det ikek det man sier, at alt blir en vane?
Ei venninne av meg hadde hyperemesis med begge sine døtre, det ble en vane å spy 5 ganger før kl 09 som hun sa, så lenge hun visste at det ikke var for alltid :p

Så lenge det ikke er for alltid. Ja. Det er jo heldigvis bare for en begrenset periode.

Jeg har ingen barn, men har blitt både tissa og spydd på.

Vi har forresten fått katt.
Noen som vil gjette hva den heter?
Hint: den har samme navn som ei av oss i denne tråden her!

Og btw- det var ikke sengetøy.. Så nå kommer jeg til å bli borte litt for å henge opp tøy som tar lenger tid enn to dynetrekk :P Stinefine- kommer du og leker med oss i morgen også??

Og btw- det var ikke sengetøy.. Så nå kommer jeg til å bli borte litt for å henge opp tøy som tar lenger tid enn to dynetrekk :p Stinefine- kommer du og leker med oss i morgen også??
Tjaaaaa.. kaanskje? Er det ønskelig altså? :p

Jeg har ingen barn, men har blitt både tissa og spydd på.

Det hadde jeg stort sett tilgode før jeg fikk barn.

Ikke nå lenger, nei...

I tidlige utgaver av guttungens spysyker måtte stort sett både han og jeg dusje etter at han hadde kastet opp.

Inkl hårvask for oss begge.

Det hadde jeg stort sett tilgode før jeg fikk barn.

Ikke nå lenger, nei...

I tidlige utgaver av guttungens spysyker måtte stort sett både han og jeg dusje etter at han hadde kastet opp.

Inkl hårvask for oss begge.
Digg.. Tror det er annerledes når det er ens egne barn. Jeg var bare barnevakt for den ungen som spydde, hadde jeg vært på jobb ville det også blitt litt annerledes.

Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp