Haha du har en fan her! *rekke opp handa* Jeg liker stinefine- humor!Gjensidig <3
Ingen som synes jeg er like morsom i termingruppa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha du har en fan her! *rekke opp handa* Jeg liker stinefine- humor!Gjensidig <3
Venter stadig på at den skal snu
24 1/2 uke og håper fortsatt på at jeg skal kjenne en dag uten kvalme![]()
Gjensidig <3
D ska æ værraMå passe på så dere ikke får krampe i fingrene da![]()
Må passe på så dere ikke får krampe i fingrene da![]()
Du vet, siste svangerskapet mitt, jeg skal virkelig få kjenne det.Usj da, det hørtes kjipt ut
Gubben satte den på før han reiste, og alt jeg skulle gjøre var å henge den opp.. Før den ble sur.. Håper det er sengetøy... Håper det er sengetøy!! La det være sengetøy!!Tøyvask... har jeg det tro? antakelig, har alltid det...
Og klokka 22 ja, der kom mannen hjem,
da er det antakelig ikke så lenge til leggetid.
Han skal dusje først da.
Det va utrolig deilig jaÅ det må være så deilig å finne det ut først ved 15 uker.
Slippe hele 1. trimester og dens bekymringer..
Det er fort gjort!!Det var det da... skravle-finger-krampe...
Hurra, en fan!Haha du har en fan her! *rekke opp handa* Jeg liker stinefine- humor!
Er derfor jeg dukker opp her innimellom, gotta get my kicksEr det mulig???
Jeg skulle vært der...
Kan værra groupie også jeg- om behovet melder seg!Hurra, en fan!
*danse*
Jeg har en fæææææn!![]()
![]()
![]()
Huff da, d hørtes itj nå særlig ut...Venter stadig på at den skal snu
24 1/2 uke og håper fortsatt på at jeg skal kjenne en dag uten kvalme![]()
Du vet, siste svangerskapet mitt, jeg skal virkelig få kjenne det.
Det er heldigvis ikke for alltid, bare en tilstand. Jeg og hormoner er som kjent ikke helt gode venner, så at jeg er så dårlig, forundrer meg ikke![]()
Bare vent til fødsel....heiagjeng?!Kan værra groupie også jeg- om behovet melder seg!
Senest om 14 uker!Huff da, d hørtes itj nå særlig ut...Håpe formen snur snart da
![]()
Du vet, siste svangerskapet mitt, jeg skal virkelig få kjenne det.
Det er heldigvis ikke for alltid, bare en tilstand. Jeg og hormoner er som kjent ikke helt gode venner, så at jeg er så dårlig, forundrer meg ikke![]()
Vi får en liten gutt <3Og dessuten er det bare en kort periode før man får noe fantastisk.
Vet du om det er en gutt eller jente?
Er derfor jeg dukker opp her innimellom, gotta get my kicks![]()
Æ har gutt å har aldri blitt tissa på...har å ei jente å hu har tissa på mæ, heheheVi får en liten gutt <3
Det er rart, for vi har ei på 4 nå. Ei venninne av meg påstår at det er helt likt i begynnelsen, at eneste forskjellen er at du blir tisset på litt oftere![]()